Ik ben maar vast gaan naaien

Omdat ik natuurlijk weer eens niets heb om aan te trekken (naar het feest van mijn charmante en altijd mooi geklede vriendin) ben ik maar wat gaan naaien.
Een sluier moet er natuurlijk als eerste komen en die is heel goed geluk!
Zeg nu zelf.
doekenkleren1

Maar er is een groot nadeel,
De jurk past niet, boezem is zoals altijd te groot!
doekenkleren2

Ik denk dat ik niet naar het feest kan omdat ik geen geschikte kleren heb.
Dat is dan het 4e opeenvolgende jaar dat ik een geldige reden heb om hier thuis het feestje van mijn vriendin lekker alleen te vieren.
Of dit keer dan met ManB, die zou meegaan want anders kan ik er niet komen, ze woont helemaal in Friesland!
Misschien kan ManB dan wel helpen de jurk passend te maken.
pastniet2

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Ik ben maar vast gaan naaien

  1. Je kan toch ook gewoon even bellen en zeggen dat je verhinderd bent wegens hoofdpijn ?
    In de tussentijd kan je dan gewoon gezellig met manB je jurk vernaaien 🙂

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Bellen? stel je voor dat mijn telefoon wordt afgetapt, dan denkt justitie dat ik in code praat en controleren ze me zelfs op facebook. Moet er niet aan denken, weg privacy!
    Nee, bellen doe ik niet meer.
    En ManB heeft het ineens te druk met heel andere dingen, dus dat vernaaien van een jurk zit er vandaag weer niet in. Het zit mij gewoon nooit eens mee!

  3. EJW zegt:

    Ik zit al een tijd te kijken naar die stof, maar nu weet ik het. Ik had jaren geleden een dekbedovertrek die precies eender was.

  4. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    🙂 Misschien is ie wel van jou geweest.

  5. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Prachtige jurk!

  6. Appelvrouw zegt:

    Rebelse huisvrouw,
    Ja he.
    Ik wilde van de stof eerst een korte rok voor mezelf maken.
    Maar sinds een week draag ik geen korte rokken meer.

  7. Appelvrouw zegt:

    Janny,
    Dat is vooral een fijne naaimachine, ik heb hem ca 25 jaar, destijds toch wel prijzig en ik heb er even voor gespaard en had toen geluk dat ie werd afgeprijsd, dat scheelde wat langer sparen. En ik heb hem zo ontzettend veel gebruikt. En nog nooit problemen gehad.

Geef een reactie

