Kamp als tramp

Gisteren weer een aardbeving in Loppersum, en hier bij mij in Groningen stad, rammelde de deur in zijn sponning alvorens de oerknal hoorbaar was.
Hadden we toch een geluk dat minister Kamp net hierheen kwam! Die zal toch inzien dat het erg is en het doen ophouden?
Maar nee hoor… die man is van beton!
Daarom stel voor om hem eens uit te nodigen in mijn achtertuin (dit vanwege de privacy van hem, anders koos ik liever de voortuin).
En als je het niet erg vindt nodig ik vriendin ook uit, gaan we ons uitleven op Kamp, hem gebruikend als trampoline, al zal dat eerst wel wat stug zijn, maar als je maar lang genoeg springt wordt het vanzelf wel soepel.
Dat zie ik nou zo helemaal voor me!

tramp 3 J&A

tramp 4 J

tramp 5J

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Kamp als tramp

  1. King Billy zegt:

    Keep on jumping!

  2. als de financiën vóór de mens gaan!

  3. speciale eigenschap van onze huidige regering.

  4. wokkesplak zegt:

    Waar doet mij die naam Kamp aandenken, als ik hem was nam ik een andere.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    We doen ons best.

    @ Kitty,
    Waarschijnlijk kan het niet anders, als je te makkelijk geeft is het land zo failliet.
    Maar er zal ook wel een tussenweg zijn, daar hebben zij toch voor gestudeerd?
    Ik las eens iets over autisme en narcisme.
    Een goed zakenman (iemand die ten koste van anderen een bedrijf weet te runnen en redden) en politicus (iemand die een grote spiegel in de gang heeft hangen om zichzelf te bewonderen, niet om te spiegelen) is narcist.

    @ Wokke,
    We kunnen hem er helaas niet meer naar toe sturen, dat zou ook een optie geweest zijn.

  6. mark zegt:

    Ik geloof werkelijk mijn ogen niet als ik die foto*s ik denk van de heer kamp ook niet dat een aardbeving zoveel effect te weeg kan brengen.

  7. Letterzetter zegt:

    Ik begin te twijfelen of die aardbevingen wel door aardgaswinning komen… 🙂
    Die sprongen van jullie zijn wel schokkend!

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Ik was al bang dat er een slim iemand was die dat zou doorzien.
    Maar “we” zwijgen er toch over hè?

  9. Heerlijk eventjes kind zijn op de trampoline. De foto’s dreunen hier nog een beetje na 🙂

  10. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Zolang er geen beving door heel Nederland wordt veroorzaakt door ons springen laat je het maar doordreunen.

    Ik vraag me keer op keer af waarom vooral kinderen het recht hebben op trampolines, wippen en schommels en dat ze mogen rennen en rollen over de grond. Als ik dat doe denken de mensen dat ik gek ben. Zo word ik in mijn bewegelijkheid beperkt en daarom ben ik tegenwoordig zo stijf!

  11. reinejragolo zegt:

    Mekaar het kamp niet toewensen.

  12. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    uitzonderingen daargelaten

  13. reinejragolo zegt:

    Ik wil het niet begrijpen.

  14. martin zegt:

    Jij liever dan ik. Springen oip Henk Kamp. nHij verslind je met huid en haar.

  15. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    ok.

    @ Martin,
    Maar ik heb vriendin bij me en die is zeer temperamentvol.

  16. rikus zegt:

    Ik hoop wel dat de kachel blijft branden

  17. Appelvrouw zegt:

    Dat hoop ik ook Rikus

  18. EJW zegt:

    Oh heerlijk, trampen op Kamp! Wat een verschrikkelijke man is dat die alles maar wegwuift omdat het grote geld nou eenmaal voorgaat. Wie plaatst deze man eens in het episch centrum. Kijken of ie dan nog zo praat.

  19. Appelvrouw zegt:

    EJW, hij is nooit anders geweest, voor zover ik weet.
    Toen hij een andere minister was ging hij over mensen in de bijstand. “als je wilt werken is er werk.” De domste uitspraak in deze tijd! En bollenplukkend kon je je ontwikkelen (alsof je zelf een bol was), tot wat weet ik ook niet. WErken zou goed zijn voor je sociale leven.
    Nou… dat hangt nogal van je werk(gever) af hoor. Er waren nog veel meer dingen waar ik van over mijn nek ging bij die man. Zo star, zo ver van de werkelijkheid af, maar daarin is hij niet de enige politicus.

  20. EJW zegt:

    Er is ooit een chip in zijn hoofd geplant. Die man ziet er niet alleen uit als een robot, hij is er een

  21. Appelvrouw zegt:

    EJW, uit de film Hell Raisers?

Geef een reactie

