Voorspel

Lekker genieten van een ruzie van de buren aan de overkant van de straat.
Minstens 20 minuten duurde het schelden, zij met huilstem en hij met hese stem.
Slaan mag niet dus lossen we het wel verbaal op.
Maar wat losten ze dan op?
Jij dit jij dat, was het vooral, veel verwijten.
Ze zijn toch wel ergens in de 40, je zou zeggen dat je dan dat soort ruzies wel anders weet op te lossen.
Een flinke mep en ze zouden het waarschijnlijk ook opgelost hebben zonder het zo uit de hand te laten lopen.
Ik zou het wel weten! (maar ik ben helaas geen temperamentvol type).

voorspel

Ik verwachtte dat het op een gegeven moment wel stil zou worden en misschien zouden ze iets van hun verbale onmacht in bed oplossen en dan menen ze dat ze een goed huwelijk hebben want ze doen het nog.
Er volgde echter een heel andere stilte.
De deur ging open, man kwam met een grote volle weekend tas naar buiten, gooide die op de achterband en scheurde weg zonder zijn gordel om te doen.

Ik heb mijn verzetje weer gehad!
Hopelijk komt ie gauw weer terug.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Voorspel

  1. knutselsmurf zegt:

    Het ligt er aan wat er in die tas zat. Als het het lichaam van zijn vrouw was, in stukjes, zal het nog wekenlang nieuws zijn en kom jij ook nog op televisie. Als het alleen maar vuile kleren waren, dan komt hij terug als zijn moeder hem zat is of andersom. Het leukste scenario is, dat hij over 2 maanden terug wil en zij intussen een nieuwe vriend heeft 🙂

  2. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf,
    ai, over wat er in die tas zat heb ik nog niet nagedacht. Het is verdacht stil, de vrouw heb ik nog niet gezien, terwijl ze toch haar hond eens uit moet laten.
    Ik pas niet op televisie, en ik heb niets gehoord en niets gezien, ik bemoei me nergens mee!

    Misschien heeft hij over twee maanden wel een nieuwe vriend (of vriendin).
    Want waarom zou je nog teruggaan naar een huilerige schreeuwende vrouw. Tenzij hij nergens zo’n furie (in bed) kan vinden.

  3. Als hij met een lege tas of zonder tas terugkomt heeft knutselsmurf gelijk

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk, nu durf ik niet te gaan slapen, stel dat ik zijn thuiskomst mis!

  5. ejw zegt:

    Hoe langer hij wegblijft des te onheilspellender. Wie weet wat voor destructiefs hij allemaal bij elkaar heeft verzameld om dat huilstemmetje definitief tot zwijgen te brengen, Denk dat je in dat geval liever had gezien dat ie weg was gebleven

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    zij is een ruziemaker, niet alleen met hem, ook met anderen, ik zou er al een half boekje vol over kunnen schrijven. Maar hij was toch met haar en die combinatie, wat daar samen plaatsvindt kun je als buitenstaander toch nooit begrijpen. En dat hoeft ook niet.

Geef een reactie

