Achtergelaten dieren (vakantietijd)

blank

Ach…
eendje

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Achtergelaten dieren (vakantietijd)

  1. het is er maar eendje.

  2. King Billy zegt:

    Eendje, ga je mee?

  3. Alynia zegt:

    awwwwww! Mag ik dat eendje adopteren, alsjeblief????

  4. goodknight zegt:

    …helemaal in z’n eentje…

  5. kitty zegt:

    die is zo gesnaaid, wacht maar af! ๐Ÿ™‚

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Ton,
    ๐Ÿ˜ฆ ja, sneu, waar zou het meervoud zijn?

    @ King Billy,
    Dat is een heerlijk rustig eendje.

    @ Alynia,
    Jawel hoor, de stichting Adopteer een Eendje ga ik meteen oprichtingen.
    Wil je het girorekeningnummer alvast? ๐Ÿ™‚

    @ Goodknight,
    Maar wel met een mooi uitzicht.

    @ Kitty,
    (niet verder vertellen, ik heb hem zelf meegenomen om bij mijn kudde eenden te plaatsen.
    Was wel een hele toer om daar met gevaar voor eigen leven af te dalen op die palen)

  7. reinejragolo zegt:

    Je bent me er eentje.

  8. Zo lust ik er nog wel eendje

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Ach, als ik alle eentjes aan elkaar knoopte kwam er veel meer uit me.

    @ Henk,
    Daar heeft Jaap Fischer ook een liedje over.

  10. ejw. zegt:

    Ik had vroeger zo’n eendje als badeendje. En ik kan je zeggen dat was me er eentje

  11. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Ach, toch niet zo’n vibrerend eendje die ze tegenwoordig hebben?

Geef een reactie

