Tips voor een slecht huwelijk, 1

“Leuk hè.”
ManB kijkt over zijn leesbril naar wat ik zo leuk noem: barbie op een schommel.
“Er is nergens plaats in huis om haar op te hangen,” zeur ik terwijl ik haar aan mijn hand laat schommelen.
Schuine daken zijn de vreemdste uitvinding, vind ik, net of je in een plaggenhut woont.
ManB staat meteen op, “ik zoek wel een plekje”, en als een goed vader speurt hij op zijn etage naar een hangplek voor schommelbarbie. Ik loop als een klein meisje verheugd achter hem aan.
Boven het voeteneind van zijn bed is een gaatje in het plafond waar hij een haakje in draait en barbie’s schommel ophangt.
Zeer tevreden ga ik op ManB’s bed liggen terwijl hij daarmee bezig is om te weten hoe dat er in ligpositie uitziet.
schommel barbie

Heel serieus gaat ManB verder met zijn ophangsessie en oppert zo even tussen neus en lippen door: “Nu weet ik hoe ik je in mijn bed moet lokken.”

Dit was tip 1- Hoe krijg je je vrouw in bed.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Tips voor een slecht huwelijk, 1

  1. Laila zegt:

    Tjongejonge;wat een onzin heb jij zo af en tioe, Verveling?

  2. King Billy zegt:

    Tja, voormalige nieuwe a.s. nieuwe exen……

  3. Appelvrouw zegt:

    Laila,
    Ik voel me zeer vereerd dat je ondanks dit, volgens jou, onzinnige bericht de moeite neemt te reageren. Kan in ieder geval weer kijkers bij jou opleveren die wel iets serieus van het leven willen zien. Want gelukkig breng jij met je wereldreizen en moedigevrouwen verhalen de zaak weer in evenwicht.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    Allemaal verwarring. Gek word je er van.
    Ik heb dan ook besloten nooit te gaan scheiden want ik neem mezelf toch weer mee naar een eventuele nieuwe relatie, en kun je weer van vorenafaan beginnen duidelijk te maken wie je bent en waar je staan wilt.

  5. EJW zegt:

    Hoop dat ManB haar stevig heeft opgehangen. Lijkt me schrikken al ze in je slaap op je hoofd belandt. Moet ManB naast je komen liggen om je te kalmeren. Heeft ie wel zijn doel bereikt.

  6. Tja, waarom zou hij haar boven zijn bed hebben gehangen, met voorbedachte rade ? Misschien denkt hij bij gebrek aan succes wel aan een hele speeltuin, en dan mag de wip natuurlijk niet ontbreken.

  7. reinejragolo zegt:

    Een slecht huwelijk zijn partners die beweren dat ze nooit mot hebben.

  8. Je bent er wel eentje met gebruiksaanwijzing.
    ManB begint ’t te snappen 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Ik hoop ook dat goed vastgebonden is want binnenkort hebben we een slaapfeestje 😦

    @ Babbelegoegje,
    Wij praten niet over zulke zaken, maar ik weet wel dat bepaalde films zijn war vrouwen op de schommel zitten…
    en natuurlijk op de wip. Ik zal hem op die wip wijzen namens jou.

    @ Reine,
    Het lijkt me echt heerlijk, nooit mot! Dat is echt mijn streven. Het nut van mot zie ik niet in als je langere tijd samen bent.

    @ Henk,
    Ja, die gebruiksaanwijzing is van groot belang, en ik ben in de val getrapt 😦

  10. reinejragolo zegt:

    “Het nut van mot zie ik niet in als je langere tijd samen bent.”
    Ik ook niet hoor maar de praktijk is weerbarstig.

  11. Wat moet ik me voorstellen bij een slaapfeestje Appelvrouwtje? Klinkt een beetje saai. mrgreen :mrgreen:

  12. Sorry, bah, begint naast alle ellende op mijn weblog ook nog de muis vervelend te doen…Heb hem al flink geramd…

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    “De praktijk is weerbarstig”
    Net als vrouwen, daar komt dat natuurlijk door. En de man denkt nog dat ie haar kan temmen door er tegenin te gaan.
    Zinloos!
    Er zijn relaties waar de conflicten al jaren over hetzelfde gaan. Lijkt me vermoeiend.
    Misschien is het dan beter die onhebbelijkheid van de ander maar even te tolereren.
    Maar ik weet ook niet hoe het hier over 10 jaar toe zal gaan.

    @ Babbelegoegje,
    slaapfeestjes zijn ook saai!
    Alleen bij kinderdagverblijven of is het buitenschoolse kinderopvang of slaapfeestjes voor kinderen, gebeurt dan nog wel eens wat.

    Moeten we de muis er ook al bij betrekken en dat rammen?
    Zo wordt het wel een heel gevarieerd bezigzijn.

    Wat is er dan op je weblog?

  14. reinejragolo zegt:

    Ben ik toch zo vrij om je voor de komende 10 jaar een portie gezonde mot toe te wensen.

  15. Ik zou mijn muis er maar buiten laten, Appelvrouwtje. Onbeheerst rammen is sowieso niet goed voor muizen.
    Ja ik zit momenteel met mijn adobe flash en kan nergens meer plaatjes plakken, ook niet op m,ijn weblog en dat is flink balen, logjes maken lukt momenteel dus niet. Bovendien kon ik niet meer gewoon met mijn muis scrollen, moet de laatste tijd via het blauwe verticale ‘balkje. Dat betekent ook, dat ik niet scrollen kan bij iemand hier die meedoet aan de zeswoordenverhalen, want daar krijg ik precies op dat blauwe streepje pop ups van hem. En zo zijn er wel meer. weblogs. Heel lastig dus en ja, als de muis dan ook nog niet gaat, ewaar jij hem heen stuurt, dan kan ik flink kriegelig worden hoor. 😉

  16. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Dankje.

    @ Babbelegoegje,
    Flash crash (shockwave) heb ik ook al een tijdje om de haverklap! om gek van te worden!
    Alle tips van internet gevolgd. Maar het komt steeds weer terug.
    Ik weet niet of dat hetzelfde is als wat jij hebt.
    Binnenkort ga ik mijn pc opnieuw installeren met een oude versie van adobe flash.
    Als dat niet helpt gooi ik de laptop het raam uit en ga ik stoppen met internetten.

Geef een reactie

