Pantyfetisjisme

blank
Hij: trek toch eens iets vrouwelijkers aan.
Ik: onder mijn kleren ben ik vrouwelijk genoeg.
Hij: maar dat zie ik zo niet. Een mooie fladder rok zal je goed staan.
Ik: ik ben geen fladderaar
Hij: doe het nou eens voor mij.
Ik: en wat ik heb ik daar dan aan?
Hij: dat geeft een lekker gevoel, mooie kleren aan.
Ik: gaat de pijn dan over? En word ik dan eindelijk eens fit!
Hij: ah, hou op. Doe nou eens, een mooie rok met een panty.
Ik: trek dat zelf maar aan.

Had ik dat maar nooit gezegd!
Hij is een pantyfetisjist, hij krijgt er gevoelens van die ik niet begrijp.
Nu wil ik niets meer van hem weten, bah!
Een man moet bij mij wel een man zijn!
Wat ie bij anderen doet moet ie zelf weten, maar ik wil alleen een man.

Pantyfetisjist?
GATVERDAMME.
panty man

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Pantyfetisjisme

  1. Letterzetter zegt:

    Liever naakt dan namaak!

  2. Apiedapie zegt:

    Een panty! Dat die nog bestaan … 😉 Zo nutteloos, tenzij over het hoofd.

  3. Ik draag dagelijks panty’s Appelvrouw. 120 denier. Draag ze wel alleen op mijn werk, tegen de spatadertjes 🙂

  4. EJW zegt:

    Bah pantys…die sluiten de boel af daar waar frisse lucht nodig is. De man op de foto, is dat Aantjes?

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Mee eens, hoewel ik naakt nou ook niet mooi vind of lekker, maar als ik dan toch zou moeten kiezen… alleen met dit weer heb ik toch graag een schortje voor tegen verbranding.

    @ Apiedapie,
    In overvloed zijn ze er nog. Ondanks de kortstondige opmars van de leggings.

    Over het hoofd?
    Je zult niet de eerste zijn die kickt op gedragen panties over het hoofd 🙂

    @ Henk,
    Ah bah, maar die reiken vast niet tot je middel zoals panties 🙂

    @ EJW,
    Het is net sm, een straf om ze te dragen en een verademing als ze weer uit mogen.

    Wie die man is mag ik niet verder vertellen om zijn privacy te waarborgen.

  6. Nee, niet tot aan m’n middel. Moet er ook niet aan denken bij deze temperaturen 😦

  7. bestaat dat ook al? mensen krijgen vreemde neigingen door verveling.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Toen ik 18 was en net verhuisd, nog niet wist wat ik moest doen, kon ik voor de zomer bij de thuiszorg terecht om de mensen te helpen met steunkousen aantrekken.
    Ts, wat een zwaar werk! Gelukkig maar dat die niet tot je middel reiken, dan moet je eerst wel iedere dag naar de sportschool.

    @ Kitty,
    Maar zou dat met leer, latex en weet ik wat voor fetisjisme dan allemaal verveling zijn?
    Dat is wel erg, want met al die werklozen momenteel… mag je je panty’s wel verstoppen!

  9. kitty zegt:

    Ik draag nooit panties. jurken of rokken trouwens ook niet 😉

  10. kitty zegt:

    kijk hier voor de nieuwste panties! https://9gag.com/gag/aOqqvAr?ref=android

  11. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Ik draag wel graag een rok of jurk. In de zomer draag ik het heel vaak omdat dan het benenverwarmingsprobleem is opgelost. Maar in de winter soms met een wollen (deels) majo.

    Jouw link is prachtig! Bijna een netkous. Hoe bedenken ze het. Werd tijd.
    In sommige landen zeggen ze dat als vrouwen deze nieuwste panty dragen (die toch al heel oud is) ze altijd vurige vrouwen blijven.

Geef een reactie

