McCormick Farmall 350

n.a.v dit berichtje plaats ik hier mijn Farmall.

mcCormick-Farmall

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op McCormick Farmall 350

  1. Hahaaaaa je hebt nog gelijk ook 🙂

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    die van jou is ouder want die heeft maar 1 voorwiel.

  3. Het heeft idd even geduurd voor de ontwikkelaars van dit beroemde trekkertje tot de ontdekking kwamen dat je met een extra voorwiel net even stabieler bent

  4. martin zegt:

    Een minder bekend merk? Vier jaar landbouwschool en een weekje trekkerrijschool ergens in Zeeuws-Vlaanderen en toch gaat er bij McCormick geen lampje branden..

  5. EJW zegt:

    Een mooie. Daar komt vast Ken in/op te zitten met een van zijn Barbies op de motorkap. Ook een reactie op je vorige blog geplaatst (twee maal) maar waarschijnlijk in de spam gekomen

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Martin, ik denk niet dat het een onbekend merk is. Henk J. heeft hem ook op zijn site, een nog oudere. Voor zover ik weet is dit een heel bekend merk.
    Misschien van na jouw schooltijd 🙂

    @ EJW,
    Vind ik ook, heb hem al 2x te koop aangeboden op marktplaats maar ze willen niet meer dan 5 euro geven, dus hou ik hem tot een leuk iemand hem wil, en dan mag het zelfs voor niets, zo ben ik dan ook nog.
    Je reacties waren inderdaad in de spammap gekomen, daar wil ik je helemaal niet hebben!

  7. fulpsvalstar zegt:

    oude tractoren mijd ik als de pest, ze stinken en dat is niet goed voor longlijers zoals ik.
    Dat plastic dingetje verspreid tenminste geen stinkende gassen.

  8. Appelvrouw zegt:

    Fulps,
    Ben ik met je eens, ik vind het ook smerige stinkdingen en herriemakers. Ik zal ook niet naar een optocht gaan, evenmin van oude auto’s (oldtimers), dat hoeft ook niet, de buurman heeft er een, een dikke Amerikaan, en regelmatig moet ie even met dat ding om de rotonde.
    De mijne is niet van plastic, maar was dat wel zo, dan zal dat op den duur ook wel schadelijk zijn.
    Net als metaal, de verf en wielen nu. Geen idee.

  9. martin zegt:

    Appelvrouw zo oud ben ik ook weer niet. De naam McCormick werd door International Harvester (sinds 1902 eigenaar van McCormic en waar wij met school in 1977 naartoe gingen, vestiging in Neuss, Duitsland) gebruikt als merkmaan tot 1958.

  10. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Wat is er dan onbekend voor je?

  11. martin zegt:

    Ik kende de naam van de trekker niet. Nu wel en nu ook weet ik dat hij aan hedt uitsterven was toen ik de landbouwschool zat als zoon van een zeeman.

Geef een reactie

