Spreekwoorden en gezegden: neus

Zijn neus overal in stekenzijn neus overal insteken

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Spreekwoorden en gezegden: neus

  1. Mario heeft dus ook een ‘wipneus. Net als oma Wipneus. 😉

  2. Appelvrouw zegt:

    Babbelegoegje, maar die wipneus van jouw Oma Wipneus is vÊÊl leuker!
    ( je mag best linken hoor!)
    http://babbelegoegjes.wordpress.com/2012/02/19/oma-wipneus-ophef-in-avondrust-2/

  3. reinejragolo zegt:

    Ben ik nu ouderwets of is dit een schunnig plaatje?

  4. rikus zegt:

    Het is een reuk plaatje

  5. fulpsvalstar zegt:

    Appeltje toch, foei!

  6. Appelvrouwtje, bedankt voor de link, maar ik doelde op de foto die nog op mijn wordpress staat. Aangezien die link onder mijn naam kwam, al doe ik daar niet zoveel meer. Kan nl nog niet zo goed omgaan met wordpress. Beter met punt. 🙄
    Fijn weekend en niet al teveel doll’n hÊ. :mrgreen:

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Je bent ouderwets.

    @ Rikus,
    🙂

    @ Fulps,
    sorry

    @ Babbelegoegje,
    Geef de link dan want ik weet nu niet welke je bedoelt, en ik ben heeeeeel erg nieuwsgierig naar wipneuzen.

    Er valt weinig te doll’n dit weekend, net ongesteld geworden, grrr. Ik ga vast en zeker tot mijn pensioen door.

    Jij ook een goed weekend, en je mag best een beetje doll’n.

  8. Ik ruik verse vis 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    Ik ben er op een gegeven moment ook achter gekomen waarom mannen graag zoute haring happen.
    Bah!

  10. @ Appelvrouw.

    Neuh, is niet meer nodig. Ik dacht, als je mijn weblog (van wordpress) opent, zie je het plaatje van oma Wipneus wel. Maar je ziet haar nu ook wel op die link, die jij van mijn logje over haar plaatste.. 😉

  11. EJW zegt:

    ”Zijn neus overal insteken.” Nou niet overal dus. ”’Zij” moet wel fris gewassen zijn maar niet geparfumeerd. Dat haalt de natuurlijke geur weg.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Jammer dat je niet zo goed met wp bent, ik kan zelf niet zo goed met punt overweg.

    @ EJW,
    Ah. Doet me denken aan Koos, mijn eerste serieuze liefde/verkering.
    Hij wilde alleen jonge vrouwen, die roken lekkerder dan oudere.

  13. Mark zegt:

    Ja sommige personen hebber er echt een neus voor

  14. Appelvrouw zegt:

    Mark, ja, bah. Het zijn dan net honden met hun slaafse gedrag.

  15. Ik mag me vergissen maar volgens mij doet hij het niet vrijwillig! er zit een soort wielklem aan zijn benen. đŸ˜Ļ

  16. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Jij ziet ook alles!

Geef een reactie

