Love me do & love me tender

love me do

Ik ga géén links plaatsen!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Love me do & love me tender

  1. Appelvrouw zegt:

    Soli,
    Bijna jouw spiegelbeeld 🙂

  2. Volgens mij heb je wel degelijk gevoel voor romantiek 🙂

  3. reinejragolo zegt:

    Maar foto’s van mooie jongens of meisjes zeggen bijna niets over het karakter.

  4. rikus zegt:

    Memories

  5. EJW zegt:

    Dat ben jij met die dromerige, diepzinnige blik. En dan de aanhef, het eerste is een lied van the Beatles en het tweede van Elvis. Jammer dat je geen links plaatst.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Maar dat beleid ik in stilte 🙂

    @ Reine,
    Precies, en in ogen van de ander zie je alleen je eigen gedachten weerspiegelt.
    Gelukkig heb ik geen mooie foto’s van mezelf.

    @ Rikus,
    Gevoelens.

    @ EJW,
    Ja, dat ben ik.
    Ik denk niet dat mensen een link nodig hebben voor deze muziek.

  7. EJW zegt:

    Oh, ik dacht naar meer foto’s van je. Misschein kende je ook die liedjes niet en was het een toevalstreffer

  8. Mark zegt:

    Dit gezicht met deze uitdrukking spreekt voor mij boekdelen

  9. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    het waren de eerste liedjes die bij me opkwamen toen ik de foto zag.
    Ik denk dat de meeste mensen van mijn leeftijd ze ook nog wel kennen.

    Wat je bedoelt met de zin: ‘ik dacht naar meer foto’s van je’ begrijp ik niet.

    @ Mark,
    Ik zei al dat men zijn eigen gedachten projecteert in een foto 🙂

  10. EJW zegt:

    Ik dacht dat je met: ”ik ga geen links plaatsen” foto’s van jezelf bedoelde die je misschien op Flickr heb gezet.

  11. goodknight zegt:

    …zo mooi, mooi zo…

  12. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Oh, nu snap ik t. Ik heb momenteel geen afbeeldingen op Flickr omdat ze boel veranderd hebben, en ik kan niet goed tegen veranderingen. Heb wat afbeeldingen op jalbum staan.
    http://appelvrouw.jalbum.net/ Dat werk ik misschien nog wel eens bij.

    Goodknight,
    Fijn

Geef een reactie

