De kat uit de boom kijken

Bent u ook zo’n type?

blank
kat uit de boom

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op De kat uit de boom kijken

  1. King Billy zegt:

    In ieder geval geen gaatje in m’n voorhoofd en geen rammelaar.

  2. Ben toch wel het type dat vaak een enigszins afwachtende houding aanneemt

  3. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    Gaatjes en rammelingen zijn niet altijd zichtbaar, maar ik geloof je op je woord.

    @ Henk,
    Ik weet het van mezelf niet, volgens mij ken ik mezelf niet meer. Eerder was ik open en spontaan en nooit afwachtend, maar ook niet er bovenop springend.
    Nu denk ik vaak dat ik niks meer ben, ik kom nergens, en ontmoet dus ook geen nieuwe mensen en situaties meer.

  4. Bakje melk op de grond, dat helpt!

  5. King Billy zegt:

    ik weet het, ik weet het! Een egoรฏst met heel veel empathie voor anderen.

  6. Deze lijkt toch meer op : de kat in de boom gehangen.
    Arm beest!

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Beeldspreker,
    Hier werkt vooral een krabruimte, zand. Daar zijn ze hier in mijn tuin dol op! Ik heb inmiddels op 1 dag 5 scheiters gesignaleerd. Dus ik moet iets ondernemen als het ooit zomer mocht worden en ik de deur open zet, of zelf buiten wil zitten… Heb liever een kat in de boom dan in mijn tuin.
    De kans is groot dat ik in dat bakje melk iets heel smerigs zou doen, hertshoornolie of zo.

    @ King Billy,
    Sorry, ik wilde het niet in je open wond smeren…

    @ Kitty,
    Zie mijn reactie op Beeldspreker, ik zou er nog veel meer in moeten hangen!
    Ik eis mijn eigen tuin terug! En ga me niet vertellen dat ik er zelf mijn bergje moet maken om mijn territorium af te bakenen (iedere dag, weer of geen weer).

  8. dit lijkt toch meer op een bos dan op je eigen tuim :~
    bij mij zitten ook altijd buurs’ katten; gezellig ๐Ÿ™‚

  9. EJW zegt:

    Ja ik ben ook zo’n type al ben ik er redelijk snel achter wat voor vlees ik in de kuip heb.

  10. En de vogels, jaag je die ook weg?

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Het is mijn achtertuin, 300 meter en ik ben er.
    Ja, tuin ik begreep meteen wat je bedoelde ๐Ÿ™‚

    @ EJW,
    Maar als die ander ook in de boom blijft zitten?

    @ Karin,
    Dat hoeft niet, dat doen de katten.

  12. eerst de kat de bel aangebonden gelukkig.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Tja, dan gaat het om wie de langste adem heeft.

    @ Dick,
    Ohja, dat gezegde was ik vergeten ๐Ÿ™‚

  14. sprakeloosid zegt:

    volmondig ja, ik zie er alleen niet zo fleurig uit

  15. Appelvrouw zegt:

    Sprakeloos, als je belletje maar goed zit.

Geef een reactie

