Iets heel anders!

kijkwijzer

Iets heel anders om de rest van de week van tot rust te komen.
Animeer-me heb ik het genoemd.
Animeer-me

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Iets heel anders!

  1. Poeh hé, gaan jouw barbies op die toer.

  2. Je foto’s worden steeds beter Appelvrouw. Bij haar benen krijg ik het “duopenottiegevoel” 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Ja, ze houden van variatie, en dat hebben ze van geen vreemde.

    @ Henk,
    Dank voor het compliment, maar een of 2 figuren in beeld is een stuk makkelijker dan meerdere en complete settings, daar ben ik heel slecht in. Dus een figuurtje gaat al gauw goed.
    Ik heb een prachtige zolderkamer, schuin dak met groot kantelraam aan beide kanten, als de zon een bepaalde stand heeft, in dit geval rond 12 uur, dan geeft dat een prachtige inval van bovenaf.
    Ik heb er weinig voor hoeven doen, dit was een heel makkelijk plaatje door de mooie lichtval van de zon en de telelens.

    Hopelijk hou je dan wel van duopenottie.

  4. kitty zegt:

    Mooi popje! design 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    Kitty, ja he.
    Is niet meer in mijn bezit. Het is net als met minnaars: je gebruikt ze een keer en doet ze weg (oeps).

  6. martin zegt:

    Mooie grote ogen.

  7. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Daar zeg je wat. Ik was zelf nogal door andere ” grote ogen” getrokken.
    Mijn zus had (heeft?) ook erg grote ogen en was een zeer verleidelijk meisje, met grote ogen een kuiltje en verlegen hongerig kijkend. Maar die ogen zullen het wel gedaan hebben.

  8. EJW zegt:

    Leuk staat dat joodse keppeltje

  9. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Ze heeft net haar bar mitswa gedaan, dat is eigenlijk alleen voor jongens, maar de Joodse keppeltjesdragende meisjes mogen het ook (van mij).

  10. Je reactie bewijst het …….. fotograferen is spelen met licht

  11. King Billy zegt:

    En nu helemaal iets anders, maar toch weer niet. Barbie fabrikant Mattel en matten.
    Mag je niet missen, Appelvrouw.
    Met NS-Highspeed naar Berlijn. Op loopafstand vanCentraal Station. Tot eind augustus op 2500m² Barbieshow vlakbij Alexanderplatz, hartje Berlijn. Buiten waren ook Barbies, maar van een ander soort.
    http://www.berlin.de/ausstellungen/2957461-2739799-barbie-the-dreamhouse-experience.html
    http://www.huffingtonpost.com/2013/05/16/topless-femen-protest-barbie-house-opening_n_3287469.html#slide=2460119

  12. ramireziblog zegt:

    Tja, zo ga ik me toch een beetje lullig voelen met die plastic dino’s van me….

  13. mark zegt:

    Weet niet of dit iets is om tot rust te komen of tot onrust

  14. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    Bedankt voor de tip. Maar zoiets is voor mij niet te doen.
    Loopafstand? Mijn actieradius is gemiddeld 50 meter, momenteel is 10 al teveel.
    Ik woon zelf 300 meter van de bushalte, en mocht ik al eens die afstand overbruggen dan moet ik bij het centraal station ook nog minstens 300 meter lopen omdat de bus aan het uiterste einde stopt.
    Openbaarvervoer is voor mij helaas geen optie meer.
    Maar ik zie ook liever niet meer die standaard barbies, er zijn veel mooiere, heel erg duren, en wat ik prachtig vind zijn de dikke barbies. Maar ja, niet voor mijn budget.

    @ Ramirezi,
    Dat hoeft niet want jouw creepy crawlers zijn veel erger!

  15. Appelvrouw zegt:

    Mark,
    Rust hoor, geloof me maar 🙂

Geef een reactie

