Hellraiserrats

Vervolg op De spannende date.

Toen duidelijk werd dat er niets te beleven was in die spannendste kamer zei ik hem:
“Ik heb het allemaal wel gezien. Laat me nu de hellraisers maar zien.”
Hij probeerde me nog van alles te laten zien maar ik liep de kamer uit.
Ik was tenslotte gekomen om een figuurtje uit de hellraisers serie te kopen die hij aanbood.
Beneden waren nog twee kamers zei hij. En in die ene links, stonden de hellraisers.
Oh, wat was ik verrukt, de ene was nog spannender dan de andere, met al dat prikkeldraad!
Ik kocht ze allemaal.
Hellraisersrats

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Hellraiserrats

  1. knutselsmurf zegt:

    Op een of andere manier zijn de rats helemaal niet angstaanjagend. Die 2 andere griezels wel, als ik een rat was, zou ik wegrennen.

  2. Ik denk dan ook dat het om de figuurtjes gaat naar de gelijknamige film 🙂

    Gelukkig liep het goed voor je af Appelvrouw

  3. EJW zegt:

    Daar zullen je barbies blij mee zijn. Of houden die net als jij ook van het ruigere werk

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    De ratten ruiken bloed en zijn dan niet meer op hun hoede.
    Ik zou ook wegrennen, als ik rennen kon.

    @ Henk,
    Klopt.
    Alleen de ratten en de bijl horen niet bij die serie, zij komen uit Buffy the vampire…

    Ik heb altijd geluk bij ontmoetingen. Op een enkele keer na.

    @ EJW,
    Mijn barbies zijn net als ik: heel flexibel, wij passen ons aan bij de match….

  5. reinejragolo zegt:

    Je hebt een probleem als je jezelf realiseert dat je de hellraiserrats reeds hebt ingehaald.

  6. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Problemen kun je ook als uitdaging zien.

  7. reinejragolo zegt:

    Appelvrouw, hellraiserrats zijn het summum van problemen.
    Ik neem aan dat jij toch al heel lang niet meer voor die poort hebt gestaan.

  8. kitty zegt:

    Hellraiser. hmm, die ken ik door Rico. Ik heb die fascinatie voor dat genre nooit begrepen.

  9. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Ik heb nog nooit voor die poort gestaan, kom er niet voor in aanmerking.

  10. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Ik ook niet 🙂

Geef een reactie

