Meerwijk (eigen land eerst)

Hier keek ik naar links
meerwijk1

Lekker rustig was het vanmiddag aan het strand van Meerwijk, bij Hoogezand.

En hier keek ik naar rechts.
meerwijk3

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Meerwijk (eigen land eerst)

  1. Zelf fotografeer ik altijd graag tegen het licht in. Onderste foto krijgt dan ook mijn voorkeur.

    Is het daar bij 30 graden ook zo rustig ?

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Of het bij 30 graden ook zo stil is weet ik niet. Ik ben een rust/stilte zoeker. Bij warm weer moet ik het in Groningen hogerop zoeken. Grote mensenmassa doet mij geen goed.
    Er zit een grote camping naast, overvol. Alleen was daar gisteren ook nog niemand.

  3. Olijf zegt:

    Ooh, wat heerlijk: een plek zonder menigte met decibellen en bier! Dat wilde ik ook. Maar onder invloed van vriendschap en handelsgeest wilde zoon natuurlijk toch een handeltje drijven. Dus zit ik met een fijn boek te schudden op de muziek van voorbijkomende boten met boxen en mannen met bierbuiken in oranje shirts.

  4. Appelvrouw zegt:

    Olijf, je maakt me al moe bij het lezen van de woorden menigte en decibellen.
    Maar jij beleeft tenminste nog wat.

  5. EJW zegt:

    Als je voor je kijkt een plas met een strandje. Lekker als het warm weer is

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Voor mij is dit weer het beste. Zon met warmte is erg vermoeiend, bij deze temperatuur functioneer ik een klein beetje beter dan bij warm weer.

  7. Apiedapie zegt:

    Naar links, naar rechts, keek je ook recht voor je uit?

  8. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie, ik kijk nooit (recht) vooruit.

Geef een reactie

