Gek van oranje!

Het begon heel onschuldig: ik naaide wat oranje kleertjes en legde wat oranje uit mijn verzameling gekochte kleertjes bij elkaar. Dat kon wel voor kroningsdag, vond ik.
oranjekleur1

En toen kwam het grote werk, het echte werk, de foto die ik wilde.
Niet dat ik ooit van tevoren weet wat ik wil want dat wordt het toch nooit, ik laat gebeuren wat er al doende ontstaat.
Een paar uur aan het stoeien geweest met een achtergrond.
oranjekleur2

Ps: ik heb de echte mensen onherkenbaar gemaakt uit privacy overwegingen.

oranjekleur3

Dat werd het hem dus niet met die achtergrond.
Maar het lastigste is niet eens de achtergrond maar hoe laat je barbies staan zonder dat die rotkrengen omvallen? Ze zijn topzwaar met die veel te grote boezem.
Ik ken de truucjes niet die anderen beheersen. Een stuk piepschuim met lange cocktailprikkers ging redelijk maar niet optimaal met de kleertjes want die stokjes moeten wel tot de schouders.
En om barbie nou op een steunder te zetten ziet er ook niet fraai uit, hangend op een ding tussen haar benen. Dat kan gewoon niet!
oranjekleur4

Nou, het is dus helemaal niks geworden en ik heb enorm de smoor in!
Ik geef er de brui aan. Het hele jaar wil ik geen oranje meer zien!
oranjekleur5
En die rotbarbies maar lachen!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Gek van oranje!

  1. reinejragolo zegt:

    Veel plezier op kroningsdag toegewenst.

  2. Leuk project, Appelvrouw. Amusant om te zien waar mensen zoal mee bezig zijn. Geweldig dat je ook de misgebakken foto’s laat zien.

  3. Foto 4 vulgair …… foto 5 pikant. Ik ga voor pikant, met of zonder achtergrond

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Dankje, zal ik nodig hebben.
    Er was een plan dat ik een paar dagen ergens alleen zou zijn,
    maar helaas is dat plan gewijzigd en nu heb ik wat te verstouwen.
    Alles is oranje, bah.

    @ Ingrid,
    Ik kom nog maar weinig onder de mensen, en dan trek je meer naar je poppen toe.
    Het is zoals mensen over hun dierenliefde zeggen: hoe meer je met mensen omgaat, hoe meer je van dieren gaat houden.
    Zo heb ik dat met poppen, ze houden onvoorwaardelijk van je.

    @ Henk,
    Vulgair moet soms ook, volgens mij houden heel veel mannen wel van vulgair als ik zo op internet rondkiekeloer.
    Maar gelukkig heb ik voor elk wat wils.
    Pikant is meer zinneprikkelend, het is leuker te doen/maken.

  5. EJW zegt:

    Leuke foto’s, vooral de laatste twee. Als de Hoogheden ook maar éven uit de buurt zijn wordt het luchtigheid

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    bij die onderste twee moet ik denken aan mijn vriendin (die met dat geklutste rijbewijs).
    Ik heb een paar keer foto’s van haar gemaakt en ze deed alles wat ik vroeg, en we hebben die middagen vooral gelachen want zij kon er net zo bij zitten/liggen als die barbies maar ze is véél fotogenieker! Maar ja, ik kan haar niet zoals een barbie tentoonstellen.
    Dus je moet me op mijn woord geloven.

  7. goodknight zegt:

    …appeltjes van oranje…
    …hang die marionetten op aan ’n touwtje…
    …dan heb je de poppen aan het dansen…

  8. EJW zegt:

    Handig een vriendin die alles doet wat je vraagt. Die mazzel heb ik nou nooit

  9. Appelvrouw zegt:

    Goodknight,
    Het is lastig touwtjes in handen te houden én de camera te bedienen.
    Maar de poppen aan het dansen lijkt me wel mooi. Bedankt voor de tip, ik ga het eens uitproberen.

    @ EJW,
    We kunnen niet allemaal mazzel hebben he.
    Doorgaans ben ik degene die doet wat een ander vraagt.

  10. Jokezelf zegt:

    Hahaha, wat een geweldig idee om de echte mensen onherkenbaar te maken met een kleurig balkje. Erg leuk!

  11. Appelvrouw zegt:

    Joke, ja he. Ik vind een zwart balkje zo crimineel.

Geef een reactie

