Koningsspelen (sportdag in een koninklijk botsautootje)

Mijn vriendin en ik gaan er een lekker dagje van maken in haar koningklijke ‘nieuwe’ auto.
Ik maak geen grapje, kijk zelf maar.
cabrio-J-
blank
Wij zijn de hele dag weg.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Koningsspelen (sportdag in een koninklijk botsautootje)

  1. King Billy zegt:

    Dat ding even ‘uitlaten’ op Duitse snelwegen? 120 is zooo slaapverwekkend.

  2. Letterzetter zegt:

    Dakje dicht vandaag… jammer, dit is een auto voor MOOI weer!

  3. dat word een flitsend dagje uit Appelvrouw 🙂

  4. EJW zegt:

    Daar ben ik zelfs jaloers op met mijn ouwe legerratelbak. Zonde om als botsautootje te dienen. Dat geldt overigens ook voor die van mij..

  5. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    Mijn vriendin is wel een auto en motorgek, maar ze rijdt echt heel goed, niet slaapverwekkend maar respectvol. Of de Duitse snelwegen haar plekje zijn betwijfel ik. De mijne in ieder geval niet.
    Eenmaal achterop een motor gezeten, en toen is mijn hoofd er afgevallen.
    In een cabrio zal dat niet veel anders zijn.

    @ Letterzetter,
    Ja, dat is jammer maar voordeel is wel dat je dan al dat oranje niet zo goed ziet.

    @ Henk,
    Met haar is het altijd flitsend.
    Meestal knap ik echt op van een middagje met haar.
    Sinds ze een vriend heeft en werk 100 km verderop zien we elkaar helaas niet zo vaak meer.

    @ EJW,
    Ik vind het niks hoor, zo’n cabrio, doe mij maar een dakje boven mijn hoofd. En niet zo’n opzichtig ding. Vreselijk koud was het! Maar ik las ergens op internet dat je daar van afvalt, dus dat heb ik de hele middag voor ogen gehouden.
    De weegschaal vond het een broodje aap verhaal. Maar het kan ook komen door het overheerlijke broodje met roomboter en pesto salade dat de weegschaal geen ander gewicht aan geeft.

  6. EJW zegt:

    Je moet met een cabrio altijd oppassen voor lage viaducten

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Daar heb ik een paar uur over nagedacht, maar ik heb hem nog niet begrepen (waait je hoed af?) ik rijd altijd over hoge viaducten, op de fiets (met 4 fietstassen)

Geef een reactie

