Water naar de zee spuiten

Ik zag ze vanmiddag staan, deze jongens die het water naar de zee te spuiten,
wonderbaarlijk genoeg stroomde die niet eens over.

spuitgasten
(Even snel met mijn broekzakcamera gemaakt)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Water naar de zee spuiten

  1. ramireziblog zegt:

    Beetje slappe straaltjes…. 😀

  2. fulpsvalstar zegt:

    ’t was een wonder boven wonder………………………….

  3. Arjan Fernhout zegt:

    Blussen is mannenwerk.

  4. Ik moet ineens plassen 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Ramirezi,
    Ohja? Ik weet er niets van.

    @ Fulps,
    🙂

    Arjan,
    Maar deze blussen weinig, dus zijn het geen mannen?

    @ Henk,
    Pff, in de zee is nog ruimte genoeg.

  6. kitty zegt:

    te weinig regen laat de boten vastlopen. Daar wordt aan gewerkt 🙂

  7. EJW zegt:

    Dit gaat sneller dan water naar de zee dragen. Dat gedoe met die emmertjes vond ik maar niks

  8. Aad Verbaast zegt:

    Slinger ze op de bon! Dragen bij aan de verhoging van de zeespiegel. Moest niet mogen.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Oh, weer wat geleerd 🙂

    @ EJW,
    Dat moest jij vroeger ook doen?
    Ik heb er meer mensen over gehoord.
    Maar verbond de mensen wel, het gaf saamhorigheid, begreep ik.

    @ Aad,
    Och… daar zeg je wat, dat ik daar niet aan gedacht heb!

Geef een reactie

