violet in het blauw en oranje

Soms zijn het alleen de kleuren die het hem doen, voor een goede verlichting.

blauwelamp1

violet oranje

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op violet in het blauw en oranje

  1. Olijf zegt:

    Mooie foto’s, maar wat zijn het voor een geheimzinnige apparaten?

  2. Robert Kruzdlo zegt:

    In het Engels klinkt het nog beter, maar je moerstaal is onovertroffen.

    violet in blue and orange

    ishetniet

    Gr

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Olijfje,
    weet je dat echt niet? Ben je alleen bekend met touw en leer?

    @ Robert,
    Dat ben ik met je eens, veel beter in het Engels.
    Maar ja, ik ben voor: eigen land eerst.

  4. reinejragolo zegt:

    Alhoewel ik veel bewondering heb voor de voortschrijdende techniek doe ik het nog steeds met een gewone tandenborstel.

  5. Is de bovenste een massage-apparaat ?

  6. francois15 zegt:

    Een draagbaar politiezwaailicht en een elektrische hark voor de struiken in de vensterbank… of is het iets geheel anders?

  7. EJW zegt:

    Het zijn hoe dan ook voorwerpen die ”verlichting” geven.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Die oranje gebruik ik om mijn haar te kammen.

    @ Henk,
    Nee, dat is, zoals Francois zegt, een draagbaar politiezwaailicht.
    Maar je kunt hem wel als massageapparaat gebruiken, dan vliegen de vonken en schokjes er vanaf.

    @ Francois,
    Het is precies wat je ziet, deze violet want.

    @ EJW,
    Mits met beleid toegepast, maar dat geldt ook voor de spaarlamp.

  9. Appelvrouw zegt:

    Roodnat,
    Dankje, ik hou van spelen.

  10. Soms vind ik het gewoon KUNST. Kun je het eens exposeren al die objecten. Ik zal een openingswoord schrijven.

    Gr

  11. Appelvrouw zegt:

    Robert,
    Ik vind het vaak ook zeer kunstig.
    Het meeste heb ik niet (meer), er valt niet veel meer te exposeren, anders had ik liever gehad dat je het openingswoord zou spreken 🙂

Geef een reactie

