Maandag wasdag

wasdag

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Maandag wasdag

  1. Robert Kruzdlo zegt:

    Je ziet het erg zwart-wit

  2. martin zegt:

    Als ik naar buiten kijk zie ik er ook twee zo hangen. Alleen geen ketting ertussen. Wel knijpers. Van mijn jongste zoon. Haalde hij vanmorgen tevoorschijn; nog nat van een hagelbui afgelopen vrijdag.

  3. EJW zegt:

    Lekker fris en dan de geur opsnuiven

  4. Hier kunnen thriller- en/of suspense-auteurs inspiratie opdoen.

  5. Dat kettinkje en de vage achtergrondcontouren maken het rétespannend 🙂

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Robert,
    KLeuriger is het leven niet.

    @ Mark,
    Ik ga niet vragen naar je gevoel,
    het staat je vrij het te vertellen.

    @ Martin,
    Hij hoeft ze dus niet meer uit te wassen, dat scheelt alweer.

    @ EJW,
    De handschoenen of kettinggeur?

    @ Ingrid,
    🙂

    @ Henk,
    Het was ook spannend.

  7. King Billy zegt:

    Hitchcock attribuut?

  8. Appelvrouw zegt:

    Wat het ook is, King Billy, ik zal er vannacht niet van kunnen slapen.

  9. reinejragolo zegt:

    Zo te zien moet er ook nog wel ergens een broek in de was zitten.

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Ik zwijg.

    @ Beeldspreker,
    dat is het!

Geef een reactie

