1 april!

bananenaap
Heb je ook zo’n hekel aan die idiotigheid die ze grappen noemen?
Ik kan er geen lol in zien als belangrijke instanties ook al beginnen met wegen af te sluiten en bruggen te openen of te gaan staken.
Nee, van 1 april grappen heb ik nooit begrepen, beetje dom gedoe zoals van bananesplit en homevideo’s waar men blijkbaar de humor van in kan zien.
Nou ik niet!
Vandaag trap ik alleen op de fietspedalen maar verder nergens in.

aapbanaanbarbie

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op 1 april!

  1. Dit is inderdaad geen grap
    Ik snap dan ook niet
    Dat die trut erin trapt
    Dat ze de metafoor niet ziet -)

  2. Aad Verbaast zegt:

    Heel verstandig Appelvrouw. Overal van afblijven!

  3. Robert Kruzdlo zegt:

    ´Zit in die banaan een batterij mevrouw,´ vroeg Aap bij de kassa.

    ´Je trapt voetpedalen af en als je niet oppast trap je nog OP een bananenschil, ´ zei meneer Aap tegen dom blondje.

    Appelvrouw dit is de mooiste 1 Aprilgrap die ik tot nu toe heb gehoord en gelezen.

    Groet

  4. Robert Kruzdlo zegt:

    Op fietspedalen staan is remmen

  5. Je barbie heeft een erg flexibel armpje!
    geniet van je pedalentocht. 🙂

  6. Zie er ook de lol niet van in…
    Hoop dat je een lekkere fietsdag hebt gehad!

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Artafterallart,
    Misschien wil ze het verschil ervaren.

    @ Aad,
    Appelvrouwtjes zijn altijd verstandig.

    @ Robert,
    Nee hoor, geen batterij, nergens voor nodig.
    Volgens mij hebben wielrenners hun voeten in de trappers (klem).
    Maar ik ben geen wielrenner en correct Nederlands is het niet, je hbt gelijkt.

    @ Kitty,
    Haar arm heb ik boven het vuur gehouden en zo vast gezet, voor de foto weer losgemaakt..
    Maar blijf niet lang zo zitten, zakt weer in gewone standje.

    @ Beeldspreker,
    Het was heerlijk, een klein deel van de Rundedalroute.

  8. aan zo’n foto wil ik m’n arm niet branden 🙂

  9. EJW zegt:

    Ik ben vandaag de hele dag thuisgebleven, bang dat ik ergens intrap. Ik wacht nog even met fietsen, is me nog te koud.

  10. reinejragolo zegt:

    Het is allemaal niet zo belangrijk als je maar niet over je eigen bananenschil uitglijd.

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Dat kan ik me voorstellen.

    @ EJW,
    Heel verstandig, ik ben toch nog in een hondendrol getrapt langs de Runde.
    Het was echt niet koud hoor, het was juist heerlijk.

    @ Reine,
    Hier liggen nooit bananenschillen op de grond dus dat komt wel goed.
    Die aap eet de schillen ook zelf.

  12. Apiedapie zegt:

    Ja, je moet oppassen als je gewoon onschuldig een banaantje zit te eten, dat blijkt maar weer. Wat dat betreft kun je beter een koe zijn.

  13. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Ik moest meteen aan jou denken toen ik de aap zag, kan er niets aan doen. Meisjes plagen!

Geef een reactie

