Bos(motor)meiden

Toen het nog niet sneeuwde en de zon scheen in Bargerveen, kwam ik Aleid tegen, de introverte achternicht van Flip R. (die nicht draagt een zwarte jurk), samen met haar vriendin Gretha (dat is die in de groene jas).
blank
Ze zeiden geen woord,
bosmotormeiden 1

maar poseren wilden ze wel.bosmotormeiden 2

Nog even een plaatje van hun motor voor de motorliefhebbers (waaronder mijn vriendin):
bosmotor1

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Bos(motor)meiden

  1. olijfje zegt:

    Mooi, die haren in de wind!

  2. Prachtig gevlochten
    motor heeft eigenlijk geen
    hangbarbies nodig 😉

  3. Robert Kruzdlo zegt:

    Een bosafwerkplaats, natuurlijk hebben ze Violeta en de Engelen gelezen. Je krijgt nog een splinter in je bil van die houtstook-motorfiets.

    Gelachen dat wel.

    Gr

    .

  4. reinejragolo zegt:

    “Ze zeiden geen woord”.
    Ik neem aan dat Mattel bezig is met spraakherkenning.

  5. ramireziblog zegt:

    Heerlijke Thunderbirds meiden, leuk gedaan…

  6. EJW zegt:

    Die krijgen vast en zeker blaasontsteking

  7. Born to be wild …………. 🙂

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Olijfje,
    En dat ging vanzelf het woei vreselijk.

    @ Artafterallart,
    Dat is waar, daarom heb ik ze daarna weggeduwd.

    @ King Billy,
    Nu maak je me nieuwsgierig, heb je gesmuld van de motor of van de meisjes?
    Nee wacht maar, ik weet het antwoord al, van je eigen fantasie.

    @ Robert,
    Het boek Violeta en de Engelen lijkt me een wel wat, zo’n aardite titel….
    Maar ja, het is niet verkrijgbaar als luisterboek.
    Je moet niet vergeten dat barbies van plastic zijn en weinig last van splinters hebben.
    Ideaal hoor, plastic billen.

    @ Reine,
    Ja, braille voldeed niet voor een grote groep.
    En al die barbies die al kunnen zingen zijn vreselijk, praten is toch mooier.

    @ Ramirezi,
    Je brengt me op een idee.
    Bedankt voor de tip.

    @ EJW,
    Welnee, plastic lekt niet gauw door.

    @ Henk,
    Jazeker, zelfs hier op de highway van Bargerveen.

  9. fliproodnat zegt:

    Lieve appelmevrouw, ik vind u een dapper vruchtje.
    Als u ooit eens om vertroosting verlegen zit, weet dan dat mijn deur altijd voor u open staat.

  10. En ze zeiden geen woord? Misschien voelden ze zich betrapt. Appelvrouwtje. Figuurlijk betrapt. Misschien waren ze net uit de kast gekomen, ook figuurlijk dan.
    En voor die motor hoef je geen motorliefhebber te zijn.
    Fijn paasweekend, zit je al in Drenthe?

  11. Aad Verbaast zegt:

    Volgens mij is die motor nep!

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Flip,
    Dat is een fijne gedachte. Mag ik nu mijn hart alvast luchten?
    Ik logeer hier bij HteD en moet steeds werken. zoals verjaardagshapjes en snacks klaarmaken, serveren, dienen en opdienen, afruimen en afwassen. En dan na al die visite (dat is inmiddels al twee avonden geweest en vanavond alweer) moet ik ook nog HteD aanhoren over zijn bevindingen van de avond, doorgaans kom ik niet voor 3 uur in bed en moet ik de volgende ochtend om 8 uur toch weer zijn ontbijt klaarmaken.
    En ik moet nog tot maandag, dinsdag of woensdag blijven. Erger is het dat het heel erg sneeuwt en ik niet kan ontsnappen.

    @ Babbelegoegje,
    Het zijn barbiepoppen, die kunnen niet eens praten, gelukkig maar, want dan zouden ze ook kunnen schreeuwen, als ik hun haar knip, of make-up met aceton verwijder.
    Ja, ik zit al vanaf dinsdag in Drenthe, 4 km van Duitsland.

    @ Aad,
    Wil je mijn fantasie niet verbreken?

    .

Geef een reactie

