Het eerste kievitsei wat uitgebroed wordt.

Gevonden in Groningen!
blank

Terwijl het ei uitgebroed wordt heb ik de tijd mijn tas in te pakken en te vertrekken.
kievitsei-broed

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Het eerste kievitsei wat uitgebroed wordt.

  1. Letterzetter zegt:

    Wat je noemt een eisprong!

  2. EJW zegt:

    Pas maar op barbie dat het snaveltje er niet doorheen prikt.

  3. Heeft ze jeuk aan het achterwerk ?

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Je moet er maar opkomen!

    @ EJW,
    oh… daar heb ik nog niet aan gedacht, maar gelukkig heeft ze een hard plastieke buik.

    @ Henk,
    Dat is de eisprong, zoals Letterzetter constateerde.

  5. reinejragolo zegt:

    Wat heb je nu weer uitgebroed Appeltje.

  6. Fijne vakantie in Drenthe!

  7. fliproodnat zegt:

    Wat is dat?

    een kleine nascholing: http://www.youtube.com/watch?v=GL_RGoJ7PSw

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Een ei

    @ Beeldspreker,
    Dankje, ik zit tegen de Duitse Grens als ik door Bargerveen ga ben ik er meteen al.
    Daar zijn nog donkere bossen waar geen mensen komen, behalve ik.

    @ Flip
    We zullen een ooloog moeten raadplegen om er achter te komen wat dit is.
    Dank voor de nascholing, als ik tijd heb zal ik het bekijken. Nu moet ik sociaal gedrag vertonen bij mijn gastheer.

  9. fliproodnat zegt:

    Dit is toevallig. Mijn introverte achternicht Aleid, gehuwd met Bert van Grinten, geitenfokker aan de Noordersloot in Bargerveen zal ik verwittigen van uw komst. Neem wel even zelf wat petitfourtjes mee dat is wel zo gemakkelijk voor Aleid want het banketbakkergehalte laat te wensen over in Bargerveen.

  10. @Appelvrouw, mijn topografische kennis van Drenthe laat nog te wensen over dus ik heb Googlemaps geraadpleegd, maar je zit echt in een (uit-)hoekje van Nederland! Woont (Bor) de Wolf al in die donkere bossen?

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Flip,
    Ik ken alleen de familie van Uneken in Bargerveen.
    Petitfourtjes kon ik niet vinden, maar wel turfstekels. Omdat ik uw achternicht niet ken heeft het me twee middagen fietsen gekost voor ik iemand zag staan die me aan u deed denken.
    Hierover in mijn volgend blog (de bosmeiden).

  12. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    Zo zie je maar hoe leerzaam bloggen is.
    Bor de Wolf nee, die woont er niet meer. Maar wel andere schepsels.

Geef een reactie

