Leinwijckpad, in 2005

Leinwijckpad, tussen Kielwindeweer en Kropswolde (in Groningen dus).
Op dit pad stepte ik in 2005 toen ik nog minstens 10 km per dag stepte.

Hier rechts (niet in beeld) staat de vlomarkt De Toekomst.
https://appelvrouw.wordpress.com/2012/11/22/foto-met-een-politiek-tintje/

leinwijckpad

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Leinwijckpad, in 2005

  1. EJW zegt:

    Recht toe, recht aan, weinig stuurwerk. Maar ergens moet toch een afslag zijn zodat je weer terug kunt

  2. Oogt als een uitermate saai landschap. Wat een foto als deze dan toch weer aantrekkelijk maakt om te bekijken zijn de lijnen die je ogen naar de horizon trekken.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Ja, geen kronkeltje te bekennen, maar met losse handen steppen is me nooit gelukt.
    Helemaal aan het einde kom je op een T splitsing en kun je kiezen om naar Links te gaan, naar De Groeve en Zuidlaren, of naar Rechts, naar Hoogezand, en als je voor rechts kiest, ga je ook daar weer aan het einde van die kaarsrechte weg naar rechts, en volg je die kaarsrechte weg. Je kunt dan zelfs nog een keer naar rechts, en dan kom je weer bij de toekomst uit.

    @ Henk,
    Ik vind het verre van saai, lekker overzichtelijk, dit soort wegen hebben mijn voorkeur. Iin mijn vorige blog had ik ook zo’n rechte weg, die was in Friesland. Het zijn prachtige wegen, vooral als je wind mee hebt!
    Met de wind tegen denk je dat je nooit de horizon haalt (en dat is ook zo).

  4. fulpsvalstar zegt:

    Mooi, die lijnen die in de verte naar elkaar toelopen.

  5. Appelvrouw zegt:

    Fulps,
    en ik bedenk dat ze dichtbij uit elkaar lopen. Als je je omkeert zouden ze dus nog verder van elkaar moeten zijn.

  6. Pingback: Vakantie foto’s part 2- Leinwijkpad | Appelvrouw

Geef een reactie

