Dweilen

Zonder me aan te kijken tikt hij op het lege plekje op de bank naast hem.
“Kom hier zitten.”
Maar ik zit in de hangstoel van ManB en ben niet van plan naast Ton te gaan zitten.
We zouden gaan steppen, niet kleppen.
Zijn spitse schoenen met schuine hak lijken me niet geschikt voor een feestelijk stepuurtje, maar ik had hem gewaarschuwd.
Ik wil niet in huis blijven zitten.
“Ben je klaar om te gaan?”
Een beetje verlegen glimlacht hij: “niet echt, het is veel te koud, misschien kunnen we het in de zomer doen.”
He? En hij is zo sportief, ik ken hem van de sportschool. “Als je goed doorstept ben je zo warm.”
“Ik sport al zoveel.”
Maar we hadden afgesproken dat we zouden gaan steppen, daar heb ik hem voor laten komen.
Wat had hij dan gedacht, alleen maar theedrinken en op een stepbankje in de kamer op en neer stappen?
Ik laat niets merken van mijn teleurstelling en vraag beleefd: “Wat doe je dan zo al aan sport?”
Hij somt van alles op, en dat is niet echt veel meer dan wat ik doe.
“En lekkere sex is ook een goede sport,” voegt hij toe. Pakt daarop mijn hand met zijn zweterige kleffe hand, alsof hij daarmee het verlangen om zich in bij mij te legen, kracht bij wil zitten.
G A T V E R.
Ik weet genoeg.
Hoe had ik kunnen denken dat mannen alleen komen om met mij te gaan steppen.
Wie wil mij nou; oud, vervallen en dik.
Alleen zij die het niet uitmaakt, die willen wel, als ze zich maar kunnen laten gaan, ongeacht bij wie.
Laat ik nou maar duidelijk zijn: “Ik wil geen sex.”
“Waarom niet, dat is toch fijn?”
“Ligt er aan met wie en hoe.”
“Wat vind jij dan lekker?”
Ohbah, dat was de verkeerde opmerking.
Wat vind ik nou lekker?
Weet ik veel, daar heb ik bij Vroems nog nooit over na hoeven denken.

Ik heb echt geen zin in opdringerige mannen.
Deze heeft niet eens zin om er moeite voor te doen, hij heeft het liefst dat je op een presenteerblaadje ligt en als hij in je bijt moet je nog “lekker” roepen, voor zijn genoegens, alsof ik daarvoor gemaakt ben.
Hoe kom ik op nette manier van hem af?
Zonder iets te zeggen neem ik een haltergewichtje van de grond en begin er mee te trainen. Hij rolt met zijn voet over de halterstang.
“Zal ik in mijn nakie voor je trainen?”
Mijn halter valt met een bons op de vloer.
Wat heb ik er aan als een vent in zijn blote niksje staat gewicht te heffen? Zijn doel is mij inmiddels wel bekend en ik walg er van.
Hij neemt, hij grijpt!
Waarom jaag ik hem niet weg, of sla ik hem met de halterstang op zijn nakie! In plaats van beleefd te blijven!
“Nee, nee..”
“Zal ik je masseren,” blijft hij proberen,” ik kan heel goed masseren tot je meerdere keren klaarkomt.”
Jakkes, wat is dit voor vent dat ie niet opvangt dat ik geen interesse in hem heb.
Waarom moet ik nou weer klaarkomen? Daar raak ik volledig van in de stress, het idee alleen al.
Wat is die man wanhopig, en ik word het nu ook.
Kon ik maar verdwijnen.
Nee, kon hij maar verdwijnen, zo huppakee uit het raam.
Dodelijk is dat gerichte gedoe!
D o d e l i j k!

Meerdere keren…
Als ze dat van je vragen weet ik nog altijd niet of dat compensatie is van hun waardeloze gedrag.
Daar knap ik ook echt helemaal op af. Ik heb me altijd al een waardeloze vrijster gevoeld als mannen vragen wat ik lekker vind en dat ze me een orgasme willen geven, vooral meerdere keren, MEERDERE KEREN!
Als een gebod en dan door blijven gaan met raggen, omdat ze dat op internet hebben gezien, dat hoort zo. Dan kom je nog een keer en nog een keer enzovoort. “Vind je het lekker?”vragen ze ook nog als je ze probeert weg te duwen. Omdat ik zo hondsbeleefd ben opgevoed!
En ze denken ook nog dat ze zelf de beste vrijers zijn die er bestaan. Alsof het hun prestatie is als een vrouw (vaker) kirt.
Bij dit soort mannen zucht ik alleen van ellende.
Weg met dit soort types daar zijn er teveel van.
Maar hoe krijg ik deze de deur uit op beleefde manier?

“Waarom zeg je niets, ik heb lekkere massageolie bij me hoor. Of wil je alleen lekker knuffelen? Dat kan ook.”
Knuffelen?
Ik krimp in elkaar bij de gedachte aan zijn vieze kleffe handen, zijn opdringerigheid, en alles zo los van spelen en aftasten. Zelfs loopse honden doen er meer moeite voor.
Ik kijk op de klok, heel bewust. Kwart voor 3, hij is er al drie kwartier.
Wat zou ik niet allemaal voor nuttigs of fijns hebben kunnen doen als hij er niet was!
Lekker steppen, bloggen,
of boven de vloer dweilen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Dweilen

  1. martin zegt:

    Hoe heb je hem nu de deur uitgewerkt? Dat moeten we weer raden. Je hebt hem zeker een emmer met dweil gegeven met de opdracht: Ja twee keer graag; een maal met sop en eenmaal zonder. Toen hij dat ook weer verkeer uitlegde heb je de emmer sop per ongelukt over hem heen gegooid. O jee ik ben bang dat hij dit ook niet snapte. Toen nog de emmer koud water met de toevoeging: dit om af te koelen en te verdwijnen. Wegwezen nu! Zoiets.

  2. Soli zegt:

    Weet je hoe leuk het is om niet hondsbeleefd te zijn en nog duidelijker bij zo’n eikel? Ook al ging je er niet op in, heeft hij je toch de baas kunnen zijn. En haal jezelf niet zo naar beneden!

  3. olijfje zegt:

    He bah, wat een kleffe vieze man. Wat zou het toch heerlijk zijn om ongegeneerd onbeleefd te kunnen uit vallen. Dat zou ik ook wel willen kunnen. Iemand er uit schoppen en op straat uit maken voor rotte vis. Dat is pas lekker!

  4. Soli zegt:

    Iemand zei eens tegen mij, je komt net zolang in de dezelfde situaties terecht tot je ervan hebt geleerd. En verdomd, ik kwam eeuwig en altijd dezelfde idioten tegen in het dagelijkse en virtuele leven tot ik ze van mijn pad gooide door duidelijk te zijn. Je hoeft dingen niet goed te vinden. Dat is NEE met een uitroepteken en geen nee met drie puntjes. Schiet vuur of doe alsof 🙂 Die mannen ruiken ‘een prooi’ al op afstand en daarbij is het ook nog eens aanranding met woorden.

  5. Ja, goed idee van Martin, zeggen dat je hem graag naakt ziet stofzuigen of dweilen. Dan kom jij lekker klaar. 😀

  6. Klaar met stofzuigen bedoel ik natuurlijk, om misverstanden te voorkomen :mrgreen:
    Dan kun je zijn kleren intussen op straat gooien, liefst zo ver mogelijk, wordt een grandioze aftocht…

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    In raden zijn jullie heel goed en dan heb ik ook nog een verzetje.
    Jouw versie lijkt me een geweldige.

    @ Soli,
    Dankje voor je reactie, ik weet niet wat ik er op moet zeggen.

    @ Olijfje,
    Eerder was ik vreselijk onbeleefd, en was dat heerlijk?
    Achteraf niet.
    Ik ben niet trots op dat egoïsme van eerder. Iemand die eens een bosje bloemen meenam, en toen ook zo zat te drammen heb ik mijn kamer uitgejaagd, slaand met de bloemen en hem die achterna gegooid de trap af.
    En een vriend die ik toch al langer kende daar werd ik helemaal gek van onderdanige houding, die heb ik onaardig de deur uitgezet. Maar dat is al 30 jaar geleden. Ik heb jarenlang mensen zo weg kunnen doen maar er zijn ook andere wegen.
    In die tijd vond ik dat geweldig goed van mezelf. Maar ik vind het afschuwelijk om aan terug te denken.
    Ik vind het helemaal niet leuk om zo te zijn.
    Ik zag het een paar jaar geleden bij mij familie, die vreselijke arrogantie en jezelf hoger inschatten.
    Echt walgelijk. Mijn zus haalde zo’n streek bij mij uit waarmee ze mijn ogen opende. Zo was ik eerder ook, en wat is dat een verschrikkelijk dictator gedrag waarbij je niets bereikt.

    @ Babbelegoegje,
    Ja, uiteraard klaar met stofzuigen, ik dacht aan niets anders 🙂
    Maar je weet misschien wel dat er mannen (en vrouwen) zijn die het heerlijk vinden om naakt te mogen “dienen”?
    Ik wil ze niet onder mijn hoede, die onderdanige blote slaven.

  8. Appelvrouw zegt:

    Soli zegt:
    16:54
    Het is maar waar je in geloofd. En wat je ziet.
    Ik ben in mijn leven merendeel sterke fijne mensen tegen gekomen aan wie ik me heb kunnen optrekken. Ze kwamen steeds weer, waar ik ook woonde.
    Alleen waren er ook andere mannen, die alleen hun voorwerp achterna liepen. Ik ben verre van onderdanig, maar het zijn mensen die je wreed moet slaan voor ze iets opvangen.
    En dat vind ik vermoeiend. Ik heb mannen meestal als vrienden gezien.
    Maar het zal ook aan het moment liggen hoe ik tegen de ontmoetingen aankijk. De ene keer zal dat positiever zijn dan de andere keer.

  9. Tjonge …… heb je dit nou echte meegemaakt ? of is dit verhaal ontsproten uit je levendige fantasie 🙂 Je maakt zo nog wel eens wat mee Appelvrouw

  10. olijfje zegt:

    Omdat ik zelf veel beleefder blijf dan me lief is, leek het me lekker: flink foeteren. Maar dat is het dus niet…

    Huu, nee, een blote dweilende slaaf lijkt me ook niks. Ben je nog wel alleen gaan steppen? Daar heb je geen zeurman voor nodig, toch? Heb je een foto van je step? Ik ben zo benieuwd. Is het een grote-mensen-step met luchtbanden? Gaat dat lekker? Kan je van been wisselen? Dat lukte me vroeger niet.

  11. EJW zegt:

    Wat een subtiele mannen heb je toch. Het is dweilen met de kraan open waar je als fatsoenlijke vrouw aan denkt.

  12. kit zegt:

    Hoe kom je aan een dergelijke creep?

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Ik heb het echt meegemaakt. Het enige wat een beetje fantasie is,
    is dat de halter op de grond viel, ik zal wel oppassen, vloer hoeft niet kapot!
    Ieder mens maakt toch wel eens wat mee, we moeten het alleen kunnen.
    Soms helpt een fotocamera ook wel om belevenissen vast te leggen.

    @ Olijfje,
    Zal per mentaliteit wel anders zijn of je het leuk vindt onbeleefd te zijn.
    Er is vast ook wel een tussenweg, ik ga hem zoeken.
    Maar kom alleen niet vaak in dergelijke situaties omdat ik nauwelijks nog “onder de mensen”kom.

    De step heb je inmiddels op mijn blog gevonden 🙂
    https://appelvrouw.wordpress.com/2012/12/31/ik-ga-er-flink-aan-steppen-in-2013
    Het is dus een echte grotemensenstep (www.kickbike.nl) en niet op houten banden maar met lucht er in.
    Je kunt (moet) wisselen van been, ik vind dat zelf heel makkelijk, gaat vanzelf, voor mij ook een noodzaak want het staande been heeft het het zwaarst.
    Ik ben wel benieuwd waarom je dat niet lukte vroeger. vond je het eng? Of wist je niet hoe? Het is denk ik ook wel kunstig om door te steppen en dan te wisselen, vooral voor kinderen.

    Zoals ik al in dat bericht van de step op je reageerde, ben ik niet alleen gaan steppen.

    @ EJW,
    “Dweilen met de kraan open” dat is een heel mooie in dit geval.

    @ Kit,
    Van de straat gepikt

    (op dezelfde sportschool als ik was hij altijd, en vorig jaar kwam ik hem hier tegen bij de winkel, en nog een paar keer, en raakten toen aan de praat en vertelde ik over steppen, en zei hij “wat leuk”. En stelde ik voor om dat samen te gaan doen).

  14. Apiedapie zegt:

    Iew! Soms schaam ik me plaatsvervangend dat ik een man ben. Brrrrr.

  15. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Goed, doe jij dat dan maar, tenslotte moet iemand zich schamen.
    Ik weet zeker dat er meer van dit soort mannen is, enerzijds die zich zo gedragen als Ton, en anderzijds die zich plaatsvervangend schamen.

  16. kit zegt:

    Had je gecheckt of hij wel een step had? Een tip voor de volgende die met je wil steppen :
    Mijn Ton heeft ook geen step 😉

  17. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Nee ik had het niet gecheckt.
    Jouw Ton laat zich misschien ook niet verleiden om te gaan steppen maar met andere gedachten bij je binnenkomt (sorry…)

    Ik heb er zelf 2 kickbikes. Toen ik Vroems leerde kennen heb ik een 2e handse erbij gekocht.
    Er zit denk ik niets anders op dan ManB aan te sporen mee te gaan : als je niet mee gaat steppen vraag ik een andere man. Ik denk alleen dat hij dan alleen maar gaat lachen… en zegt: doe dat maar.

  18. kit zegt:

    Ik zou best met je gaan steppen maar ik woon daar niet.

Geef een reactie

