Freules

freule-3- Appelhoofd

freule-4- Kapot hoofd

freule-5- Blond in de zon

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Freules

  1. fulpsvalstar zegt:

    Dit zijn geen freules, dit zijn zielige heulers met kapottte koppies.
    Appeltje, breng ze toch gauw naar de dokteur, dan komt de juffrouw ongetwijfeld zelves veur en worden ze begraven met wat lof, van je simme dom deine van je farilonla.
    De koster met zijn droeve stem zal zingen van “Domine domine requiem”.
    De freule vivat!

  2. bloed en hersenen zijn waarschijnlijk reeds lang weggespoeld. arm meiske 😦

  3. Appelvrouw zegt:

    Fulps,
    Dat is een freulig oud Hollands liedje.
    Die poppen zijn niet meer, ze hebben hun taak volbracht.

    @ Henk,
    Leven is dan wel zo rustig.

  4. Die onderste twee konden nog wel een leuk jasje gebruiken, Appelvrouwtje. Ze zijn nog ‘naakt, foei.

  5. reinejragolo zegt:

    Wat jammer dat zo’n sterke kop kapotgegaan is.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Och, het is naakt katoen. Er zit toch niet echt vorm aan wat aanstootgevend is.
    Maar hier staat een foto waar ze nog aangekleed waren:
    http://www.flickr.com/photos/appelvrouw_vd_boomstam/8515032623/in/photostream
    Beter zo?

    @ Reine,
    Alles kan kapot.

  7. EJW zegt:

    Berg die onderste maar gauw op, voor dat lieftallige koppie ook ingeslagen wordt. Ik vermoedde al dat freules weinig herseninhoud hebben, maar dat er helemaal niks in zit had ik niet verwacht.

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Zo zie je maar hoe freules je kunnen verrassen.

    De onderste freule is naar de kringloop gegaan.
    Ik kreeg wel eens een doos vol gratis spul…
    Nu stond er weer een doos op me te wachten, maar ik zie er vanaf. Al die poppen hebben het zo goed niet bij me.

  9. mooie lichtval 🙂

  10. Appelvrouw zegt:

    Kitty, dat is Gronings plattelands avondlicht. Gewoon uit de lucht, daar moet je altijd bij opschieten anders is de zon alweer verderop en moet je hopen dat de volgende dag op hetzelfde tijdstip de zon weer schijnt.

  11. Letterzetter zegt:

    De foto’s hebben sfeer… Ik vind ze prachtig. Nrs. 1 en 2 zouden niet misstaan op een fototentoonstelling. Freules roelen!

  12. Appelvrouw zegt:

    Het was nog zomer, Letterzetter, met een prachtige avondzon.
    Hoewel op foto 1 weet ik het niet zeker, zal niet zo laat zijn geweest. Het had de hele dag geregend, en toen kwam de zon. Ik zal over een fototentoonstelling nadenken, als er ergens een is op fietsafstand meld ik me aan.

Geef een reactie

