Op een grote paddestoel…

Jarenlang fietste ik van hot naar her en logeerde hier en daar.
Geen dag dat ik er niet op uit ging met de fiets of de step
dan bleef ik de hele middag buiten.

Onder die jaren vielen ook de jaren
dat ik naar Vroems fietste.
80 km woonden we van elkaar af.

Mijn thuis was op de fiets,
onderweg naar hem,
Mijn liefste vriend,
mijn heerlijke lief.
En sinds vandaag, om 15.40,
2 jaar geleden,
mijn overleden man.

En nu hoef ik nergens meer naar toe.

Dit bericht werd geplaatst in Rouw en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Op een grote paddestoel…

  1. simonkorving zegt:

    Gedenkdag …
    simongroet

  2. jsmit01 zegt:

    Hoi Appeltje.

    Inderdaad, twee jaar geleden 15.40. Ik mis mijn beste vriend elke dag.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Simon,
    En ik gedenk iedere dag.

    @ JS,
    Dat kan ik me goed voorstellen. Bovendien was je op dat moment ook aanwezig.
    Wat waren er bijzondere mensen he, die week. Al die gezichten zal ik denk ik nooit vergeten.
    Fijn dat jij er ook was, die week, dat moment, en daarna.

  4. reinejragolo zegt:

    Wie zou Appelvrouwtje zijn als ze Vroems niet had gevonden?

  5. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Misschien had een ander mij dan wel gevonden.
    En dat zou jammer geweest zijn
    want wat Vroems in me bovenhaalde zou geen ander gekund hebben,
    want hij gaf zoveel!

  6. EJW zegt:

    Begrijp zo goed wat je voelt, en dat het altijd blijft. Mooie gedenkwaardige woorden

  7. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    dankje.

  8. Tijd voor een zomaar knuffel?

  9. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    ja

  10. Bij deze een zomaar knuffel!!!!

Geef een reactie

