Paardje rijden (Paardenmeisjes)

Vraag mij niets, ik weet alleen dat meisjes graag paardrijden, en dat er altijd wel een paard te vinden is.

sneeuwpaar(d)

Paardenmeisjes

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Paardje rijden (Paardenmeisjes)

  1. knutselsmurf zegt:

    Dat paard lijkt een beetje op mijn broer, alleen heeft die niet zijn hoofd tussen zijn schouders.

  2. sprakeloosid zegt:

    50 tinten paard, het is wat met die paarden tegenwoordig, eerst het paardenvlees, nu ook nog de vleeschelijke lusten.

  3. Aad Verbaast zegt:

    Ik heb nooit goed begrepen waar die voorliefde vandaan komt? Een knol tussen je benen?
    Toch Freud er nog eens op naslaan.

  4. Letterzetter zegt:

    ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ En heel knap gefotografeerd!

  5. Dus daarom was mijn ex zo jaloers op mijn paard…

  6. ramireziblog zegt:

    Waarom vind ik dit nu weer eng? ๐Ÿ˜€

  7. goodknight zegt:

    …er wordt gepaard in de gang…
    …sm op foto 1…
    …gang-bang op foto 2…

  8. Mark zegt:

    Jammer dat wij je niks mogen vragen,toch niet bang dat je geen antwoord weet?
    Kan het zo zijn dat meisjes liever een hengst berijden dan een merrie athans zo komen het over op de foto*s.
    sorry toch een vraag gesteld…..

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    Lijkt me meestal ook heel lastig als je hoofd daar zit.

    @ Sprakeloos,
    Ohja, 50 tinten… aan de grijstinten heb ik me niet gewaagd, maar aan paarden zou ik het nog kunnen, alleen dat vlees hoef ik niet, het ruikt en smaakt naar varken.

    @ Aad,
    Ik weet het ook niet, Aad.
    Ik ben zelf geen paardenliefhebber, ze stinken zuur, en je moet er wijdbeens op.
    Maar een paard als deze dat lijkt me nog wel wat, je door een man laten rijden.

    @ Letterzetter,
    Wel he, gewoon met mijn broekzakcamera. Het was nog wel lastig want di emeiden wilden niet staanblijven, had ik de ene net staand, en de tweede, en dan viel de derde om en trok alles mee, net een dominospel. die in het roodwitgeruite jasje met witte laarsjes heb ik maar laten liggen, ze was zo verrukt van de kop van het paard.

    @ Ramirezi,
    Omdat het paard zijn hoofd op hol geslagen is?

    @ Goodknight,
    ๐Ÿ™‚
    Leuk idee! tenminste foto 1, gang-bangen heb ik nooit gedaan en lijkt me maar niks.

    @ Mark,
    Daar weet ik wel een antwoord op.
    Merries zijn net als vrouwen: verschrikkelijk koppig en die moet je met tact behandelen.
    Een Hengst is toch makkelijker hanteerbaar.

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Beeldspreker,
    Ik zeg altijd dat bloggen heel leerzaam is, je komt soms tot nieuwe inzichten.
    Maar partners kunnen jaloers zijn op de wonderlijkste dingen, de een is het op een computer, de ander op schoonmoeder. Op een paard had ik ook nog niet gehoord.
    Misschien is jaloezie angst.

  11. reinejragolo zegt:

    Pas maar op dat je niet oververhit raakt zo in die sneeuw.

  12. Yes, no mercy with
    That horseman at Valentine’s
    After ski party

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Ik ben niet zo’n heethoofd.

    @ Artafterallart,
    No mercy, dat is het beste met op hol geslagen paarden.
    Ik ken de kick van mannen, die al te opdringerig zijn te vernederen, heerlijk.

  14. simonkorving zegt:

    Tmaakt mij angstig henstig ๐Ÿ˜‰

  15. olijfje zegt:

    Hahaha, leuk! Heeft het paardenmeisje nou een peuk in d’r hoofd? Het is net echt. Hoe heb je dat zo fraai gekregen.

  16. Appelvrouw zegt:

    @ Simon,
    Oei. Als dat maar goed komt.

    @ Olijfje,
    De vrouw die zich laat rijden heeft inderdaad een peuk in d’r mond.
    Dat is niet moeilijk, mond open snijden. en de sigaret er in.
    Die heeft iemand voor me gemaakt:
    Grolle 98

  17. EJW zegt:

    De hormonen spelen behoorlijk op bij die paardenmeisjes. En dat in de sneeuw. Kun je nagaan als het straks voorjaar is.

  18. Appelvrouw zegt:

    EJW.
    Hm. Ik heb bij mezelf nooit verschil gemerkt tussen zomer en winterhormonen.
    Maar misschien is dat bij anderen wel zo. Wordt dan ook lastig voor me om die meisjes in het voorjaar anders neer te zetten.

  19. martin zegt:

    Handig een paard met een gat van voren; blijft de biefstuk mooi schoon.

  20. Appelvrouw zegt:

    Daar kun je een wortel voor houden, of een suikerklontje.

Geef een reactie

