De gelukkige, de luie, en de ongelukkige huisvrouw

blank
Je hebt de gelukkige huisvrouw
en de luie,
maar ook de ongelukkige huisvrouw.

Ik schaar mezelf onder alle 3.
Kijk maar.

Hier een kenmerk van de gelukkige huisvrouw (er is nog vlees).
luieHuisvrouw1

En hier van de luie huisvrouw.
luieHuisvrouw2

Dit is uiteraard de ongelukkige huisvrouw die heel veel van zich aftypt.
luieHuisvrouw3

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op De gelukkige, de luie, en de ongelukkige huisvrouw

  1. Big smile …. 🙂
    er is duidelijk iets geëxplodeerd in je magnetron en je toetsenbord bewijst dat dit instrument vele malen meer bacteriën herbergt dan een smerige WC bril

  2. mark zegt:

    Heb je per ongeluk een plof kip in de magnetron gehad deze verwijderd en direct je toetsenbord gepakt om de voedselbank hier van op de hoogte te stellen.

  3. EJW zegt:

    Oei….heb je huishoudelijke hulp?

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Dat in de magnetron is niet van een keer.
    En het toetsenbord is pure nostalgie, met de tegenwoordige tablets krijg je dat niet voor elkaar!

    @ Mark,
    Het was nasi met stukjes plofkip.
    Geloof ik.

    @ EJW,
    Helaas kom ik niet meer in aanmerking voor thuishulp.
    Maar ik heb een keukenmachine, koffiezetter, wasmachine en magnetron als hulp.

  5. Zie ik daar het aangezicht van je buurvrouw ingevroren?
    DNA-sporen in de magnetron?
    En een aparte toets voor het automatisch verzenden van haatmails aan alle buren?

    Jouw beschavingsoffensief is wel heel erg radicaal, Klokhuisvrouw!

  6. Mrs.dBvZ zegt:

    Als de Smaakpolitie het maar niet ziet…

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Artafterallart,
    Heb ik wel eens verteld over het verkeerde been waarop k leef met (sommige) buren?
    Of je bent helderziend of dit blog verraad mijn gevoel voor ze.

    Soms is radicaal de enige manier om duidelijk te maken waar je staat (of over hoe je over ze denkt).

    @ Mrs.dBvZ
    Die zet ik een bordje oud brood voor. Weet zeker dat hij niet naar binnen wil.

  8. reinejragolo zegt:

    Bedankt voor de tip.
    Ik heb mijn toetsenbord zojuist met spiritus schoongemaakt.

  9. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    ik denk dat voor deze zelfs dasty niet helpt.

  10. Apiedapie zegt:

    He bah! Waar haal je het toch allemaal vandaan!!!

  11. Aad Verbaast zegt:

    Mag ik dan aannemen dat je bij jou ook van de vloer kunt eten?

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Apie,
    Ik ga mijn geheimen niet kenbaar maken.

    @ Aad,
    Nee, ik dweil iedere week, er ligt weinig.

  13. kitty zegt:

    Weet je wel zeker dat het vlees is? kan ook visch zijn 🙂

  14. kitty zegt:

    Dat toetsenbord kan je eventueel in bad doen; dat moet eens goed weken.

  15. Appelvrouw zegt:

    Nee, Kitty, ik weet het niet zeker, maar het is wel iets rood achtigs ingevroren wat mij aan vlees doet denken.

  16. Appelvrouw zegt:

    Maar Kitty, daarna is ie niet meer bruikaar 😦

  17. kitty zegt:

    dat geeft niet. Als ie maar schoon is!

  18. Tip, Appelvrouwtje, neem een zwarte magnetron en een zwart toetsenbord. Daar zie je niet alles op. 😉

Geef een reactie

