Eten we nog wat vandaag?

geroosterdeandijvie

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Eten we nog wat vandaag?

  1. luuk1945 zegt:

    Smeeeerigggg !!

  2. olijfje zegt:

    Wow, het brandt nog.

  3. Apiedapie zegt:

    Ja, zo ziet het eruit. En we noemen dat: feest! 😉

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Luuk,
    ik hou ook niet van Heineken, waterige kots.
    Of bedoel je de andijvie? 🙂

    @ Olijfje,
    Hier brandden 3 brandjes die ik gezien heb.
    Bij deze lijkt er opnieuw afval opgegooid te zijn.
    Anders was die andijvie vannacht vast wel totaal verschroeid.

    @ Apie,
    Och ja, vreugdevuurtjes! Deze is door de wijk/gemeente toegestaan, zodat het volk tenminste bij elkaar op een plaats rotzooi maakt. Mensen willen feesten, en feesten is vandalisme schoppen, hoe meer, hoe leuker het feest. Mensen zijn van nature pyromaan en slecht.

  5. mark zegt:

    Heb al eten en gedronken bij het zien van deze foto……misschien gisternacht hier te veel van gezien

  6. is dat het restant van de verzameling brandstuff voor het vreugdesvuur? En ja, inderdaad, wie gooit er nu een zak andijvie op…en ook nog als het vreugdesvuur alweer gedoofd is. Wie denkt, ik ga naar het feest en weet je wat, ik neem een zak andijvie mee.
    Appelvrouwtje, GELUKKIG NIEUWJAAR!
    Zien of het hier ook lukt. 😉
    {youtube}dEgSoTCgvgA{youtube}

  7. Nee dus. Nu wel denk ik.

  8. plofjaarwisselingen lijken krek op plofkippen 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Mark,
    Die andijvie had ik best willen eten!
    Maar ik denk dat de crisis voorbij is, we kunnen weer onbezwaard eten weggooien,
    de boel in de fik steken, rotzooi maken.
    Maar vandaag is het feest voor de mensen die van dit soort gedrag niet veel begrijpen.
    Dus ik ga eens iets lekkers koken vandaag, stampot andijvie!

    @ Babbelegoegje
    Dit was inderdaad op het toegestane brandpunt.
    En de volgende dag gooien mensen dan hun vuilniszakken erop.
    Plus eten wat ze door alle drank en misselijkheid toch niet meer willen.

    Dankjewel voor die prachtige kunstenaar!
    Ik heb met veel genoegen gekeken, zonder muziek gaat mij dat het beste af want die stoort me alleen maar in mijn hoofd. Verbazingwekkend voor een a-kunstenaar als ik, hoe iemand zo mooi en makkelijk iets opzet, uitveegt en hergebruikt.
    Er staan nog meer filmpjes van dus ik ben vandaag niet meer bereikbaar…

    @ Artafterallart,
    In dit geval zou ik zeggen: gelukkig duurt het niet lang.
    Voor die kippen ook, maar het zou anders kunnen voor die beestjes.

  10. Aad Verbaast zegt:

    Eten we nog wat vandaag? Natuurlijk! Oude oliebollen en beignets lekker opbakken met een gefruit uitje.

  11. Appelvrouw zegt:

    Aad, met hot chili saus erbij?

  12. gnossie zegt:

    De restjes moeten wel op, maar ik zou vóór consumptie even wachten tot ze uitgesmeuld zijn
    Gelukkig nieuwjaar trouwens!

  13. Appelvrouw zegt:

    Gnossie,
    Restjes zijn lekker. Ik heb regelmatig restjes dagen en zelfs al moet ik het roosteren, het wordt niet zomaar weggegooid.
    Jij ook een goed nieuwjaar, dankje.

  14. reinejragolo zegt:

    Ik zal eens kijken in het kerstpakket van de voedselbank.
    Het maakt niet uit wat want mijn neus is nog steeds verdoofd door al het vuurwerk wat ik heb afgestoken.

  15. Deze restjes…….Harrejassus!

  16. EJW zegt:

    Er blijft van ons ook niet veel over op het eind

  17. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Van de voedselbank krijg je toch geen verse groenten?
    Is je neus inmiddels wat minder verdoofd?

    @ Fulps,
    nou, sommige mensen eten uit de vuilnisbak, die zouden dit vast ook wel lekker vinden.

    @ EJW,
    4 kilo was ervan Vroems over.
    Dat is nog best veel.

Geef een reactie

