Heb jij er al over nagedacht?

Goede voornemens, bedoel ik.
Ik heb ze iedere dag, heus waar. En iedere dag weer een andere.
Zoals deze:
massage
Nee, niet afvallen! Dat is zo cliché.
Ik wil een massage van de massageband!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Heb jij er al over nagedacht?

  1. EJW zegt:

    Af en toe een uurtje vibreren is best lekker

  2. Aad Verbaast zegt:

    Drilpudding op het menu?

  3. olijfje zegt:

    Het beste voornemen dat ik me ooit voornam was geen voornemens maken. Maar het is net als gedachten: niet te stoppen. ‘Morgen moet alles anders,’ is een geweldige Peter van Straaten uitspraak.

  4. mark zegt:

    Ja heb dit jaar een geweldig voornemen…….dit is om niet te vertellen wat dit voornemen is.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Ja, nou, daar zeg je wat, vibreren, daar heb ik niet over nagedacht.
    Daar hou ik niet van. Op de sportschool eens gedaan.
    Zelfs mijn hersenen vibreerden, sindsdien ben ik erg vergeetachtig, en verwissel ik woorden wel eens van hun plaats.
    Ik denk dat ik iets anders voor mijn voornemens moet verzinnen.

    @ Aad,
    Trilpudding bedoel je?
    Vanillesmaak.

    @ Olijfje,
    Heel goed, je nooit iets voornemen is ook een voornemen.
    Peter van Straaten is prachtig. Ik had er diverse boekjes van.
    Lang geleden gaf ik ze aan ManB.

    @ Mark,
    Oh, nee, dat is zo, sommige dingen moet je niet vertellen,
    die moet je doen.

  6. galmiers zegt:

    Ik ben mijn voornemens nog aan het alfabetiseren,
    schuif er snel even ‘eigen kleren breien’ tussen,
    bij de k want de b is al vol,
    een wereldzee bezeilen, zelf bier brouwen, bokscursus, bij de vrijwillige brandweer, leren duiken zonder steeds plat op mijn buik te vallen.

  7. Appelvrouw zegt:

    Oh, Galmier, Kom je wel klaar voor de jaarwisseling?
    Maar naaien doe je niet he? zoals ik, ik haal van alles los en naai het weer vast. Maak van theedoeken vaatdoeken en voer mijn broeken met krantenpapier.

  8. galmiers zegt:

    Ik heb wel leren haken maar ik had een slechte leermeesteres vandaar dat het nooit in mij opgekomen is mij er in te bekwamen. Dan maar geen gehaakte valletjes.

  9. Appelvrouw zegt:

    Galmiers,
    Een gehaakt mustje is anders best leuk!
    Je kunt altijd nog gaan punniken, http://www.youtube.com/watch?v=2LuwKdtlLJ

  10. stoppen met roken is bijna net zo cliché als afvallen. voornemens die in moeten gaan per 1 januari zijn voornemens van ruggengraatloze personen en gedoemd om te mislukken.

  11. kittyschoenmakers zegt:

    Voornemens? Doe ik niet aan met Nieuwjaar 🙂

  12. reinejragolo zegt:

    Wees blij dat je te dik bent.
    Anders zou je naast al die kerels op het internet ook de buurt nog moeten gerieven.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Na al die jaren klinkt het dan ook als dronkemanspraat.
    Maar het klinkt wel aardig: ik ga ook stoppen met…

    @ Kitty,
    Ik deed er ook nooit aan, maar het lijkt me een goed voornemen dat vanaf nu wel te doen 🙂

    @ Reine,
    Je vergist je, er zijn heel veel mannen die graag iets houvast hebben.
    Het maakt ze trouwens in het echt niets uit hoor, als je maar gewillig bent, wie je bent en hoe je er uit ziet doet er helemaal niets toe. En ik weet dat want ik ben ook heel lang slank geweest.

Geef een reactie

