Wat komt er vandaag op tafel?

opgediend-kerstdis

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Wat komt er vandaag op tafel?

  1. olijfje zegt:

    ooh, wat een mooie foto van een prachtig rood appeltje!

  2. reinejragolo zegt:

    Ik wil je wel opeten mits je wel blogs blijft schrijven.

  3. mark zegt:

    Dit is echt het toetje van de kerst…….hier zou ik uren van kunnen genieten

  4. Ahhhh kijk nou ….. je bent zelf het kerstdiner ? ๐Ÿ™‚

  5. knutselsmurf zegt:

    Een koud buffet van spek.
    Ik krijg het al koud als ik naar het plaatje kijk. Bevroren staal voelt niet prettig aan.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Olijfje,
    Dankje ๐Ÿ™‚

    @ Reine,
    Laat mijn hoofd dan liggen.

    @ Mark,
    En daarna kun je boe noch bah meer zeggen

    @ Henk,
    Ja, waarom zouden we herten en zwijnen wel eten en mensen niet?
    Ik hou er alleen niet van als ze aan me zitten te kluiven.

    @ Knutselsmurf,
    Je hebt ongetwijfeld niet zoveel spek als ik om je warm te houden op zo’n tafel.

  7. mark zegt:

    Appelvrouw je hebt misschien wel gelijk dat ik dan geen boe noch bah meer kan zeggen……maar bij het zien van dit lekkers daar zijn toch al geen woorden voor.

  8. francois15 zegt:

    Je ziet er daar wel een beetje moe uit Appelvrouw maar het plaatje is leuk

  9. gnossie zegt:

    Een liggend buffet. Is dat de opvolger van het lopend buffet?

  10. Aad Verbaast zegt:

    Ik proef zomaar dat er bijzettafeltjes geronseld moeten worden. Smakelijk!

  11. Appelvrouw zegt:

    @Mark,
    Zwijg dan maar ๐Ÿ™‚

    @ Francois,
    Och, je moest eens weten hoe vermoeiend een eerste kerstdagmaaltijd is.

    @ Gnossie,
    ๐Ÿ™‚
    Het is in ieder geval lekkerder dan lopend.

    @ Aad,
    Een heleboel!

  12. ramireziblog zegt:

    Na twee dagen teveel een keertje een broodje ei…. ๐Ÿ˜€

  13. mark zegt:

    Lig je daar nu nog ??

Geef een reactie

