Nachtmissen in de kerstnacht

kerstmissen

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Nachtmissen in de kerstnacht

  1. sprakeloosid zegt:

    Heb het goed deze dagen…..

  2. Aad Verbaast zegt:

    1 staande Kerstmiss en 5 uitbuikende Kerstmissen?

  3. Letterzetter zegt:

    Dát zijn nou missen die ik niet zou willen missen 😉

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Sprakeloos,
    Jij ook

    @ Aad,
    Eigen interpretatie is de beste.
    Het kan van alles zijn: een kersttoespraak, de nachtmis, en volle borstmissen,
    uitbuikende missen, alles is goed.

    @ Letterzetter,
    Moest je maar niet naar de A-kerk gaan.

  5. reinejragolo zegt:

    Hedenmorgen mis ik wel het kind.

  6. Zoveel bloot met kerst? of wonen deze in Australië?

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Kan ik niets aan doen, die mochten er niet bij.

    @ Kitty,
    Volgens mij lopen veel vrouwen in dunne zomerkleren met kerst, kijk maar eens in modebladen.
    Daar kun je gewoon voor in Nederland wonen.

  8. Volgens mij passen ze niet echt in het kerstsprookje maar echt moeite heb ik niet met schaars geklede dames 🙂

  9. Ik vind het eigenlijk wel passend…

  10. fulpsvalstar zegt:

    Die staande moet miss der missen zijn en met die bloteriken zal misschien een en ander mis zijn?

  11. joost tibosch sr zegt:

    Deze oude “docent levensbeschouwing” krijgt bijna onbedwingbare zin om je de oorspronkelijke Kerstverhalen uit te leggen. Maar vier maar rustig het ook door mij van harte toegewenste feest: ik ben namelijk al heel lang gepensioneerd, hoef niet meer zo nodig en neemt het er deze dagen ook van!

  12. mark zegt:

    Kan je mij ook vertellen in welke kerk die mis wordt opgevoerd ??Wellicht hebben ze daar nog een vacature open staan voor dominee…….
    Of is er toch iets mis met deze missen……hebben zij de boot misschien gemist ?

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Maar misschien hebben deze schaarsgeklede dames wel moeite met jou 🙂

    @ Beeldspreker,
    Ik ook, dankje.

    @ Fulps,
    Dat is het voordeel van verschillende missen.

    @ Joost,
    Ik luister graag naar de kerstverhalen, hoeveel zijn er?
    dit wil ik graag weten ivm mijn tijd.

    @ Mark,
    Deze dames staan niet open voor dominees.
    ER is niets mis met ze, zonder boot komen ze er ook wel.

  14. joost tibosch sr zegt:

    Tuut..tuut..tuut..tuut..tuut..tuut..tuut

  15. Appelvrouw zegt:

    Joost,
    juffrouw ooievaar?

Geef een reactie

