Overleven zij de kerst?

voorbereiding kerstmaaltijd

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Overleven zij de kerst?

  1. Aad Verbaast zegt:

    Een welgemeende “like”, Nou ja figuurlijk dan. Ik zal ze niet gaarne verorberen. Lijken me nogal taai 🙂

  2. luuk1945 zegt:

    Denk het wel 🙂

  3. mark zegt:

    Deze gekleurde dames overleven zeker de kerst…..oud en nieuw is nog maar de vraag want ook vuurwerk is gekleurd en men kan zo per ongeluk iets anders aansteken toch.

  4. reinejragolo zegt:

    Als wij de kerst maar overleven.
    De Maja’s kunnen er best wel een paar dagen naast gezeten hebben.

  5. kittyschoenmakers zegt:

    Deze rubberen gaat het absoluut overleven 🙂
    Ik heb vis gekozen.

  6. gnossie zegt:

    Ze zingen meerstemmig Glooooria In Excelsus Deo, dus ze verdienen te blijven leven

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Als hondenknabbel vraag ik me af of ze taai genoeg zijn.

    @ Luuk,
    Denken is altijd goed 🙂
    Volgens velen vooral als het positief is.

    @ Mark,
    Na de kerst zal ik kijken of ze er nog hangen.

    @ Reine,
    He, wat egocentrisch nou weer.
    We moeten toch aan onze dieren denken.
    De Maja telden wel goed maar door de invoering van schrikkeljaren is er iets fout gegaan.

    @ Kitty,
    Het zijn hondenbijtjes…
    Hoe lang die meegaan zou k niet weten.

    Ik heb ook vis in de vorm van visballen met visbouillon en garnalen kroepoek.

    @ Gnossie,
    Ze zingen uit volle borst?
    ik ga ze meteen bevrijden.

  8. Ook op mijn menu geen kip

  9. fulpsvalstar zegt:

    Ze gaan zeker overleven tenzij………….

  10. rikus zegt:

    We leven in een goed land, gelukkig. Ondanks Mark Rutte die onze centen verkwanselt.
    Ik zag vanavond een documentaire over Syrië, je zal daar maar kerst moeten vieren

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Vele jaren geleden toen ik helemaal alleen was besloot ik te vasten, beviel me erg gtoed.
    Vroems hoefde ook geen feestdagen. Maar ManB vind het reuze! In zijn familie was dat altijd heel gezelligm en daar ben ik nu de dupe van…

    @ Fulps,
    Ja, tenzij, maar dat weten we pas achteraf.

    @ Rikus,
    Vergis je niet in Rutte, die heeft het zo goed niet hoor, hij moet zelfs eten op kosten van ons.
    En volgens zijn eigen zeggen is dat een sober kerstdiner met andere politicie. Onze schuld dat we niet genoeg betalen. Maar ja, je moet er toch niet aan denken dat hij voor de voedselbank staat en er is geen verse groenten maar wel een potje babyvoeding? Dat mogen wij niet op ons geweten hebben.

    Ja, Sirië, Egypte… wie wil er eigenlijk nog kerstmis vieren?

  12. galmiers zegt:

    Kun je ze niet wat wolletjes of bontjes van je poppen aantrekken,
    een dubbele longontsteking is snel gehaald, hun keeltjes zijn al aardig rood.

  13. Appelvrouw zegt:

    Galmiers, net zoiets als een chiwowow in een jasje?
    Dieren worden al teveel vermenselijkt, behalve op tafel.

  14. Ik dacht deze kerst eens wat lekkere groente te slachten en het vlees te laten voor wat het is.

  15. Appelvrouw zegt:

    Goed idee, ik heb ook liever geslachte groenten en gekweekt vlees.
    Maar deze dag heb ik het gered met veel groenten en amandeltaart.

Geef een reactie

