Appel room

Even een oefentaart gemaakt, appel-room,
dan weet ik hoe het volgende week moet.
Hij ziet er zeer geslaagd uit.
appelroom
Straks eet ik een stukje, en de rest breng ik morgen naar de voedselbank.
Of zouden ze daar geen aangesneden taart willen?

Dit bericht werd geplaatst in Eten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Appel room

  1. francois15 zegt:

    Het is een plaatje Appelvrouw

  2. reinejragolo zegt:

    Al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Misschien kun je ook een stukje invriezen.

  3. olijfje zegt:

    Oef, dat ziet er lekker uit!

  4. Nanda zegt:

    Mmm, lekker!

  5. markje zegt:

    Zo,dat ziet er zeker lekker uit, hier kan de Hema niet tegen op…….met liefde en toewijding weer gemaakt.Maar als dit een oefentaart is hoe lekker ziet dan straks de echte voor je verjaardag er uit ?? Denk niet dat je dit aan de voedselbank moet vertellen,want je legt de lat nu wel weer heel hoog………

  6. EJW zegt:

    Zelfs over de datum is hij nog welkom. Dat stukje eraf daar lachen ze om. Als je je tanden maar iedere avond poetst

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    Om op te eten!

    @ Reine,
    Invriezen doe ik niet.

    @ Olijfje,
    En het smaakt verrukkelijk!

    @ Nanda,
    Dat is ie

    @ Markje,
    Inderdaad, tegen deze taart kan de hema niet op.
    De echte zal er weer heel anders uitzien! Ik bak en kook altijd uit de vrije hand.
    Misschien maak ik geen taart op mijn verjaardag.

    @ EJW,
    Er is te weinig over voor de voedselbank.
    Vriendin en haar vriend kwamen vanmiddag en zij mocht hem aansnijden.
    En dat werden stukken die 3 keer zo groot zijn als ik ze zelf snijd.
    ManB was er ook, en zijn broer kwam ook nog langs met zijn vrouw.
    Ze bleven allemaal ook nog eten, en toen stonden ManB en ik de hele avond af te wassen…

    Mijn tanden ga ik zometeen poetsen, maar ik snap nog niet wat dat met appel roomtaart te maken heeft.

  8. EJW zegt:

    Daar bedoel ik mee dat ze het bij de voedselbank dan niet erg vinden om een aangegeten appeltaart te eten. Als er maar een goed onderhouden mond in gebeten heeft. Maar goed… dat is niet meer van toepassing. Hij was zo lekker dat hij bijna op is

  9. Aad Verbaast zegt:

    een waar meesterwerk.

  10. gnossie zegt:

    Hij ziet er absoluut smakelijker uit als je groentensoep!

  11. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,

    Je moet je maar niet verkijken op de voedselbank.

    Ik poets altijd met elektriek, en de waterpik.

    @ Aad
    Zeker.

    @ Gnossie,
    He, toe, zelf heb ik tegenwoordig toch liever groentesoep.

  12. Ziet er lekker uit hoor!

  13. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    Wacht maar tot ik die met amandelmeel, gember en walnoten heb gemaakt!

Geef een reactie

