Familie van de Boomstam in Bakkeveen

In september 2011 kampeerde ik in Bakkeveen.
En al was ik doodop en was het alsmaar slecht weer, ik trok er toch op uit.
Uiteraard kwam ik soms familie tegen…
bakkeveense boom

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Familie van de Boomstam in Bakkeveen

  1. gnossie zegt:

    schitterend, wat een dynamische houterigheid

  2. olijfje zegt:

    Wow: alsof hij op zijn handen staat met spartelende benen. Fraaie foto!

  3. markje zegt:

    Had je wel een idee dat je nog dergelijke familie had,als je goed kijkt kan een mens zich hier van alles bij voorstellen.Je hebt je zelf toch wel even voorgesteld ??

  4. reinejragolo zegt:

    Wel erg hoog geplant, die familie van jou.

  5. zonetje zegt:

    is dit je adelijke betovergrootvader met zn kop in het zand?

  6. appelvrouw zegt:

    @ Gnossie,
    Dat is het!
    Aan dynamiek ontbreekt het mijn familie niet.

    @ Olijfje,
    Voor mij is het ook een mooie boom, soms zie ik hem op zijn kop staan, en soms weer rechtop.
    Zoals Gnossie dat zo mooi zegt: dynamisch, dat is het!

    @ Markje,
    Als ik naar mezelf kijk kan het niet anders dan dat ik dergelijke familie heb.
    Bovendien heet ik Appelvrouw van de Boomstam, dat is niet voor niets.
    Ik heb mezelf voorgesteld, jazeker, ben een poosje op zijn schoot gaan zitten.

    @ Reine,
    Wij stammen nu eenmaal van adel, het is niet anders, dat heb ik toch al vaker verteld?
    Ons gedrag is wel eens wat uit de hoogte. Maar staan vooral het liefst hoog want wij hebben graag overzicht.

    @ Zonetje,
    Ik geloof het niet, die moet ergens in Lunteren staan.

  7. En dat gebeurt er dan, als de grond onder je voeten wegspoelt. Een foto die me zeker aanspreekt

  8. EJW zegt:

    Een echte takkefamilie. Heb jij er ook zoveel?

  9. Letterzetter zegt:

    Heb je Ouwe Arie gemist:

    En ben je ook op het kerkhof geweest?

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Waar was ik toch een keer in de vakantie. Ohja, bij Appelscha… toen heb ik een eind gelopen door het zand met de fiets, toen zag je ook al dat weggespoelde of gestoven zand.

    @ EJW,
    Minstens zoveel!
    Maar meestal raak ik de tel kwijt.

    @ Letterzetter,
    Die heb ik niet gemist, die stond een klein eindje naar rechts (lopend), ik heb hem ook ergens op de foto. Maar natuurlijk niet zo fraai als jij hem hebt!

    En door het kerkhof ben ik zelfs gelopen in het voorjaar met ManB. Omdat er aan die weg een camping staat waar ik ging kijken of dat wat voor me was.
    Een hele rij doden! tot het open veldje.
    Uiteraard heb ik daar ook kiekjes van. Maar ik kon niet alles tegelijk.
    En als jij ze al hebt geplaatst dan is een verwijzing veel handiger!

  11. goodknight zegt:

    …o boom, o boom,
    wat zijn je takken wonderschoon…

  12. Appelvrouw zegt:

    Goodknight,
    nog een paar balletjes erin, pakjes eronder, piek erop
    en het is compleet!

  13. Grillige familie…

  14. Prachtig. Lijkt wel een mens.

Geef een reactie

