Gevonden voorwerpen (Kunst in Groningen

Langs de kant van de weg tussen Wildervank en Stadskanaal.
Kunst in groningen

7bruggetjes

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Gevonden voorwerpen (Kunst in Groningen

  1. reinejragolo zegt:

    Neem je morgenochtend wel een muts en handschoenen mee?

  2. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Ik heb ze altijd bij me.

  3. als er nou een schilderij van Rembrandt of een Van Gogh in die lijst had gezeten was het voor mij kunst …… maar eerlijk gezegd doe jij het ook niet zo slecht 🙂

  4. Aad Verbaast zegt:

    Interessant verhaal over het veenlandschap.
    Kunstwerk is niet bijster origineel trouwens. National Geographic heeft op diverse plaatsen (wisselend) hun logo – waar dit kunstwerk precies op lijkt – geplaatst. Lijkt wel plagiaat, tenzij het ook van NG is natuurlijk..
    Zie voorbeeld: http://www.afanja.nl/lichtlijnig/tag/formerum/ (terschelling)

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    ManB maakte het plaatje, ik stond maar zo’n beetje bij…

    @ Aad,
    Het is inderdaad van ng, volgens ManB.
    En inderdaad, dezelfde als op de foto van Afanja.
    Schilderijlijstjes!
    In Gaasterland heb ik eens een ander soort gezien. Mooier.
    Zal hem eens opspeuren.

  6. EJW zegt:

    En vergeet je das niet

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    zo koud is het hier niet. maar ik ben geboren met een das om dus dat zit altijd goed.

  8. Hallo Appelvrouw, even off topic:
    de uitslag van de liedvertolking (Du bist die Ruh’) staat op mijn blog:
    http://ingridvandenbergh.wordpress.com/2012/12/08/uitslag-verkiezing-favoriete-vertolkster-du-bist-die-ruh/

    Ga maar kijken als je wilt.

    groetjes, Ingrid

  9. Appelvrouw zegt:

    Ingrid, ik las hem net voor jouw berichtje binnen kwam.
    Uiteraard Kathleen!

  10. goodknight zegt:

    …je staat daarzo mooi in het raam…

  11. Appelvrouw zegt:

    Goodknight,
    Ja he, in lingerie!

  12. zandkastelen zegt:

    Bij het Muiderslot staat sinds kort ook zo’n lijst. Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden ind e virtuele wereld. Nee helaas. Het is ook van na dat het googlemapsautootje langs kwam (want ook daar staat het niet op: https://maps.google.nl/maps?). Nou ja je moet het maar geloven – of niet.

  13. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Al zie ik het raamwerk niet, het is wel een mooi uitzicht.

Geef een reactie

