En een zoentje erbij

Mijn schoenen heb ik gezet, een liedje gezongen:
Heerlijk mooi Zwartiepietje
k zing voor jou dit liedje
spring eens met je witte borst
die ik zien wil, als ik ’t maar dorst
is je tampon dan zo rood
dan hoef k van jou geen pepernoot.
Maar hier een zoentje voor de Sint,
k weet dat hij dat lekker vindt.

zoentje voor de sint
En geef me nu een dikke reep Tony’s chocolonely!

(Zal mij benieuwen hoe hij dat in mijn schoenen krijgt want ik heb de deur op slot.)

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op En een zoentje erbij

  1. reinejragolo zegt:

    Het is maar te hopen dat de kinderen dit blog niet lezen.

  2. goodknight zegt:

    …hij komt hij komt…

  3. zonetje zegt:

    je schoenen onder de brievenbus zetten
    of een sleutel aan het touwtje hangen

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Wees niet bevreesd, ik heb alleen kinderlijke fans. En die hoef ik niets uit te leggen.

    @ Goodknight,
    Daar neemt hij dan wel alle tijd voor …

    @ Zonetje,
    Ik heb de brievenbus buiten 😦
    Een sleutel aan het touwtje… euh, begrijp ik het goed? Het touwtje van Pietie?

  5. Ik lust wel een pepernootje van een ongestelde piet

  6. EJW zegt:

    Als de Sint je huisje voorbij gereden is omdat je de deur op slot had is dat geen excuus. Pietie kan gewoon door de schoorsteen aan het touwtje.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Als je het niet weet maakt het ook niets uit.
    Er zijn culturen waar de vrouwen worden afgezonderd, lekker in een hutje bij elkaar op de berg.
    En wat te denken van Joodse gebruiken.
    Terwijl “wij” hier vinden dat alles moet kunnen.

    @ EJW,
    LOL

  8. die naam allleen al! Chocolonely!

Geef een reactie

