Nog wat herfstmode

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Nog wat herfstmode

  1. Letterzetter zegt:

    Wauw… wat een fraaie dames! En ook zo mooi gekleed.
    Echte haute couture, zo te zien.
    Wie is die couturier?

  2. Appelvrouw zegt:

    Letterzetter, ja zomaar een geklede dame!
    Ik geef mijn naaigeheimen niet graag prijs, maar om niet met andersmans veren te pronken zal ik het je vertellen.
    De couturiers zijn van de bovenste: de rok door Mirjam (maar dat had ik heel goed zelf gekund) en de rest is van mijn hand. Ik ben al bezig zelf wat meer te maken, maar zal altijd eenvoudig blijven gezien de gevoelige handjes van me.
    Onderste kledingset: hoedje is van Bijtje bezig, en de rest van “barbieSindy” ofwel: fabriekswerk.

    btw: hier staan nog meer.
    http://www.flickr.com/photos/appelvrouw_vd_boomstam/

  3. reinejragolo zegt:

    Sorry maar ik vind het allemaal niet zo bijzonder.
    Het is bovendien veel te warm voor de herfst. Meer voor een Russische winter.
    Bij het doorclicken naar Flicker kwam ik op verkoeling-5-evenbeeld.
    Heel mooi en warm stukje aardewerk. Zelf gemaakt?

  4. francois15 zegt:

    Heel schattig Appelvrouw, ik kan niet anders zeggen

  5. Aad Verbaast zegt:

    Je maakt het wel weer bont! Winterklaar gemaakt.
    Of is het: voor de winter klaargemaakt. Blijft moeilijk dat gedoe in het Nederlands de juiste spatie te vinden.

  6. de mode op foto 1 staat otto wel…

    … aan

  7. Niks mis met deze modetrent. Foto 2 vindt ik de mooiste.

  8. EJW zegt:

    Het word nu te koud om naakt te zijn. Je hebt ze mooi aangekleed. Gelukkig ontbreken ook de hoofden niet

  9. kitty zegt:

    Die eerste is een erg originele creatie. Die kan in productie worden genomen;)

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
    Mijn evenbeeld heb ik niet zelf gemaakt, bij de kringloop liggen wel eens heel bijzondere beeldjes.

    @ Francois,
    Dat klinkt of je tegen je kleindochter spreekt

    @ Aad,
    Mooi gezien. Winterklare meisjes.
    En wat taal betreft: Het blijft moeilijk de juiste inspiratie te vinden!

    @ Otto,
    LOL, ik vind het anders heel aardig als een man in een bonten outfit wil poseren.
    Je zette me even op dat verkeerde beentje.

    @ Henk,
    Dankje. Ik hou van tijdloze mode.
    Zelf vind ik de tweede ook het mooist, qua lichtval, rust en schaduw.
    Bij de eerste is er iets te rommelig, iets wat me stoort maar ik kan er de vinger niet op leggen. Helaas had ik gehoopt dat jij dat wel kon…

    @ EJW,
    Ja brrr naakt! Maar hier in huis liggen nog regelmatig naakte barbies.
    ManB wordt er gestoord van, inde badkamer bijv. als ze in bad zijn geweest, hij kan het niet aanzien hoe ze er dan bij liggen. soms wel twee dagen, om te drogen.
    Hij is dan ook blij dat ik nog een kastje met geklede barbies heb.

    @ Kitty,
    dat is het leuke van niet originele barbiekleertjes. Of zelfgemaakte.
    Ik ken een paar naaidames die geweldig mooie creacties maken.
    En de ene is zelfs heel goedkoop, veel origineler én goedkoper dan de vintage kleertjes.
    Eenvoudige kleertjes kan ik zelf wel maken, maar ingewikkelder priegelwerk kost me teveel pijn in mijn handen. En dan heb ik daar weer een dametje voor. Een beetje taken verdelen in het leven.

  11. Marjolein zegt:

    Lekker warm al dat bont!

  12. Appelvrouw zegt:

    Marjolein,
    Zo krijg je echt zin in de winter!

Geef een reactie

