Spruitjes

Mijn spruiten zijn uitgelopen maar bij deze mevrouw doen ze het veel beter!
groentevrouw!
(klik op verder voor de rest)
Echt even kijken alsjeblieft.

Dit bericht werd geplaatst in Eten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Spruitjes

  1. fulpsvalstar zegt:

    Voor een spruit kom ik er niet uit.

  2. Letterzetter zegt:

    Mijn spruiten zijn al volwassen, hebben zelf ook al spruiten. Kleinspruiten, als het ware.

  3. olijfje zegt:

    Jaaah! Marjan Luif rulez. Ik vind haar geweldig. Aan de spruiten dus, omdat zij het zegt.

  4. reinejragolo zegt:

    Je had in juni de kop eraf moeten halen. Deze is overigens ook lekker om te eten.

  5. Aad Verbaast zegt:

    Valt niet mee om een echte en onvervalste spruitensfeer te evenaren!

  6. Je brengt me op culinaire ideeen Appelvrouw

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Fulps,
    en daarmee uit.

    @ Letterzetter,
    Dat kan ook nog met spruiten.

    @ Olijfje,
    Ah, een kenner van de welbekende “groentevrouw”!

    @ Reine,
    Moet dat altijd? Ik weet niets van spruiten, behalve de smaak.
    Maar deze is meer een kool, een losse kool, nergens meer een spruit te bekennen.

    @ Aad,
    Dat kan alleen de groentevrouw!

    @ Henk,
    Heb ik toch iets bereikt.

  8. EJW zegt:

    Leuk!! stond vanmiddag nog te dubben bij de groenteafdeling van de AH om weer eens spruitjes te kopen maar na enig beraad koos ik toch voor de macaroni. Ze zagen er wel beter uit dan op jou foto.

  9. reinejragolo zegt:

    EJW, de beste spruiten zitten niet in de kop maar, onzichtbaar, een stuk lager aan de steel.
    Als je vraat van rupsen bovenin ziet moet je met minder genoegen nemen.

  10. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Als je verder kijkt op de foto zie je wazig toch een paar prachtige spruiten.
    Zelf vind ik kleine spruitjes het lekkerst.

    @ Reine,
    Inderdaad, de lekkerste ook.
    En die rupsen moeten ook eten dus een paar spruiten minder is niet erg.

  11. Dauw zegt:

    Wij zijn dol op spruiten…
    en toevallig staan ze vandaag net ook nog op het menu
    =)

  12. Appelvrouw zegt:

    Ah, hier ook, maar die kwamen uit een plastic zakje, niet van de struiken.
    Ik heb ze na proeven zo in de container gegooid.
    Jammer he!
    Die van jouw smaakten hopelijk beter.

Geef een reactie

