Met mij

Hallo?
Met mij.
Hé, waar ben je?
Bij de telefooncel.
Telefooncel? Waar?
Langs de watersportbaan bij Harkstede/grunopark.
Kun je daar dan bellen?
Ja, als je je mobieltje maar bij je hebt.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Met mij

  1. Keu zegt:

    Dr Wie was niet in de buurt?

  2. olijfje zegt:

    Hahaha, goeie foto!

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Keu,
    Dr Who?

    @ Olijfje,
    Dat komt omdat ik er zelf opsta ipv zelf gemaakt heb.

  4. reinejragolo zegt:

    Als je genoeg hebt van de sociale controle van een mobieltje kun je er heerlijk schuilen tegen de regen of gewoon lekker bruin worden.

  5. luuk1945 zegt:

    Geeft een oud en vertrouwd gevoel

  6. Aad Verbaast zegt:

    Museale waarde. Kom er nog maar eens om!

  7. EJW zegt:

    Op de eilanden staan nog telefooncellen. Bijzonder dat ze ook in Groningen staan en nog wel aan de waterkant. Handig voor vissers die het thuisfront willen bellen

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Mijn mobieltje heeft een groot voordeel: hij is al heel wat jaren oud en de accu heeft zijn beste tijd gehad, een kwartiertje bellen en het is gebeurd. Dat hou ik voorlopig zo.
    Daarna ga ik die van Vroems gebruiken, ook een oudje, maar die laad ik nog steeds op.
    Bruin worden wil ik niet maar soms is schuilen tegen de regen wel fijn.

    @ Luuk,
    Voor mij ook, maar vooral ellende als je tussen zus en zo laat de dokter kon bellen voor de uitslag en dan was dat ding kapot, of je had geen kwartje, of je kwartje was net op voor het einde van het gesprek.

    @ Aad,
    Ze hebben de telefoons er al uit gesloopt!
    Henk Jonkvorst heeft ze echter nog mét telefoon gezien.
    http://knakkie30.wordpress.com/2012/10/31/openluchtmuseum-arnhem-telefooncel/
    Maar die staan in een museum, hier staan ze nog langs de kant van de weg.

    @ EJW,
    Groningen is bijzonder, dat weten veel mensen niet, ze denken dat hier niets is.
    Laat ze dat ook maar denken, des te rustiger blijft het hier.

  9. Anoniem zegt:

    Is ook handig als je met iemand hebt afgesproken bv je vismaatje dan zeg je gewoon ik zie je bij de eerste en laatste telefooncel langs de watersportbaan kan toch niet missen ??

  10. geesje zegt:

    Als je die bustijden van dat bordje moet geloven zul je nog wel een eeuwigheid op de volgende moeten wachten.

  11. ottovo zegt:

    lachuuuuuuuuuuuuuuuuh!

  12. fulpsvalstar zegt:

    Verdraaid handig als het regent en je toevallig -wat moet je daar anders- bent en je moet bellen en geen zin hebt om nat te worden.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Anoniem,
    Nooit met vismaatjes afspreken!
    Ze vangen je als enig doel en gooien je daarna, gwond, weer terug.

    @ Geesje,
    Dat klopt, daarom hebben ze ze maar weggelaten.

    @ Ottovo,
    niet te hard want wie het hardst lacht… krijgt tranen.

    @ Anoniem,
    Nee, alleen een roeiboot.

    @ Fulps,
    Toevallig is het een mooi pad, en zijn al die museale standbeelden best aardig.
    Wat ik bijv. nog nooit gedaan heb is het pad uitfietsen, ik sla altijd voortijdig af.
    Ik weet niet eens waar je dan uitkomt.
    Volgens de plattegrond aan het einde van het pad en kun je of via de andere kant van het kanaal weer terug, of dezelfde weg.
    Dat moet ik nog eens gaan bekijken.

  14. Geweldig .. wat een leuke foto 🙂
    Wist niet dat ze nog in den lande zijn

  15. Appelvrouw zegt:

    Henk, zo kun je bloggend ook nog iets leren 🙂

Geef een reactie

