HteD was vanmorgen zeer hoffelijk

HteD was weer eens hoffelijk.
Hij heeft ontbijt voor me gemaakt!
Ik kan de vorige series over mijn verblijf hier op mijn blog niet meer vinden helaas,
maar het is altijd kommer en kwel!
Blij toe dat ik morgen weer naar huis mag!

Dit bericht werd geplaatst in Eten en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op HteD was vanmorgen zeer hoffelijk

  1. Letterzetter zegt:

    Daar lusten de wilde spinnen geen brood van…

  2. Aad Verbaast zegt:

    Eitje, zo’n ontbijtje.

  3. gnossie zegt:

    Heerlijk, zo’n kalkrijk ontbijt.
    Ik zie dat je zelfs een hapje uit je bord hebt genomen

  4. zonetje zegt:

    je bent een rib uit zijn lijf

  5. Rick zegt:

    Blij dat je een hoffelijk man treft en geen hork als ik

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Die hebben het al op!

    @ Aad,
    Mijn vader dreigde altijd dat je in een gesticht brood met spinnen, of brood met zeep te eten kreeg.
    Het brood ontbreekt, dus heeft hij gelogen.

    @ Gnossie,
    uit boosheid nam ik die hap uit het bord!

    @ zo netje,
    Dat botje op het bord?

    @ Rick,
    HteD en ik zijn naar mijn maatstaven vrienden, al jaren, en geen vrijers.
    Ik logeer hier te pas en te onpas.
    Hij heeft veel voor me betekent toen Vroems ziek en me een paar keer bijgestaan met praktische hulp, wat ik van geen vrijer kan zeggen. En na het overlijden van Vroems was Hted ook de man waar ik veel aan had, een ervaringsdeskundige.

    Als jij jezelf een hork vindt moet je me eens vertellen waarom. Misschien kunnen we er een behandeling voor bedenken. Zolang het vriendschappelijk is en geen sex sta ik open voor meedenken.

  7. Ik zie dat hij het theezakje vergeten is

  8. EJW zegt:

    Een half ei is beter dan een lege dop

  9. Rick zegt:

    Ach als hork geboren en onverbeterbaar.

  10. kitty zegt:

    je komt geheel opgefrist en slank weer thuis aan!

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    En het droge brood.

    @ EJW,
    Maar ik kreeg zelfs een halve lege dop.
    Erger kan het niet.

    @ Rick,
    Dan zit er niets anders op dan daar van te genieten.

    @ Kitty,
    Oeps, we zitten hier wel allebei zwaar verkouden te zijn.
    Ik ben nooit zó verkouden.
    En opgefrist zou ik niet direct zeggen, hier wordt gerookt.
    Slank zou nog kunnen.

  12. kitty zegt:

    Verkoudheid en roken?! Dat is geen beste combinatie. Snel naar huus! 😉

  13. Appelvrouw zegt:

    Kitty, roken is sowieso nooit de beste combinatie met mij!
    Maar ja, je zegt een vriendschap die waardevol is toch niet meteen op.
    HteD heeft me weer thuis gebracht, lekker gedouchd, alle kleren en tas in de was.
    Schoenen gepoetst… Frisse luchtwegen.

Geef een reactie

