Herfstplaatjes vanuit Drenthe

Wegens sociale omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid mijn blog ook nog van tekst te voorzien.
U begrijpt vast wel dat logeren verplichtingen met zich meebrengt, zoals afwassen, eten bereiden, knopen aanzetten, was opvouwen, uitstapjes maken en heel veel praten.
En dan mag ik nog blij zijn als ik eens tijd heb om met mijn poppen te spelen.

toch nog even tijd voor een plaatje van de nieuwste Herfstmode!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Herfstplaatjes vanuit Drenthe

  1. reinejragolo zegt:

    Ik verlang al naar de ijsbloemen.

  2. EJW zegt:

    Mooie foto’s. De herfstmode past mooi bij de herfst

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Wie denkt daar nu aan, het is zo warm buiten dat je niet eens een jas nodig hebt.

    @ EJW,
    Jawel he.Jammer dat ik hier het bos niet in kan voor spannendere herfstmeisjes.

  4. Je hebt je herfstbarbies in een sfeervol decor neergezet Appelvrouw.
    Tip: maak ze niet kleiner dan ze zijn en ga er maar eens languit op je buik voorliggen om ze op gelijke hoogte te fotograferen

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk, bedankt voor de tip.
    Ik weet dat jij graag op de grond ligt te fotograferen.
    Mij lukt dat niet zo goed momenteel. In de zomer heb ik het wel gekund.

  6. Echt mooi, die herfstfoto’s. En ik zie ook weer een soort paddestoel, die ik niet eerder op foto’s bj bloggers zag. En ja, die meisjes hebben nu ook een schutkleur.

  7. Nanda zegt:

    Mooie foto’s van de aftakelende natuur. Gelukkig komt dat ieder voorjaar weer goed.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    het is een Drentse paddestoel.

    @ Nanda,
    Het is eigenlijk zinloos, net als huishouden: je doet de afwas om het kopje vuil te kunnen maken.

  9. Aad Verbaast zegt:

    Je hebt er wel oog voor. Is de derde foto die mislukte appeltaart die je achter de ‘rodo’s’ hebt gemieterd? 😉

  10. gnossie zegt:

    Het is toch wel nepbont,he?
    Want ook Barbie-madammen met een bontjas zijn gemeen

  11. francois15 zegt:

    Mooie herfst daar in Drenthe

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    De derde foto is inderdaad een mislukte appeltaart,
    hij kookte over. Maar ik heb hem niet weggemieterd hoor.
    Hij staat er toch prachtig bij zo vol hapjes eruit. Ik zou wel willen weten welk diertje daarvan eet.

    @ Gnossie,
    echt bont mag allang weer!
    De koningin draagt het zelfs in het openbaar.
    Maar ik kan je wel geruststellen, deels. De linker barbie heeft een echte woelmuisbontenkraatje op haar nepbontjasje. En van de andere is de rok wel van een luipaard, en haar jasje van de poes.Een barbiemadam in een poezenbontje kan toch niet gemeen zijn?

    @ Francois,
    Oh zeker, en dan kom ik niet eens verder dan de achtertuin.
    Ik zou maar wat graag willen weten hoe het in Bargerveen is.

Geef een reactie

