Giraffe A37

Ze staat er nog langs de A37 nabij Klazienaveen.
In juli ontdekte ik een fietspad, een nieuwe weg onder de A37 door, zodat ik er dichtbij kon komen.
Nu ben ik fietsloos in Drenthe dus ik kan niet zien hoe ze er nu bij staat. Maar ik reken er op dat ze er nog even statig bij staat als toen.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Giraffe A37

  1. Nanda zegt:

    Gister stond ze er nog 🙂

  2. Leon zegt:

    Met zo’n lange nek (ik bedoel van dat beest niet van jou) moet je haar toch van verre kunnen zien? Roep anders eens luid “giraffepaffepaf”, sla met een lepel op de rand van een schoteltje melk, en voor je het weet staat ze bij je in de voortuin.

  3. Volgens mij is dit beestje een beetje stram, gaat nergens meer naar toe.

  4. kitty zegt:

    zo te zien staat ze er voorlopig:)

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Nanda,
    wonderlijk he.

    @ Leon,
    Wat was dat ook alweer voor sprookje?
    Deze lust geen melk.

    @Fulps,
    daar ben dan ook wel blij om, want als ik hier op de fiets ben en door Bargerveen of het Amsterdamse veld fiets dan kom ik niet graag een Giraffe tegen.

    @ Kitty,
    Kunst langs de kant van de weg, nutteloze kunst is er in overvloed.

  6. EJW zegt:

    Zal toch eens opletten

  7. Nja, ik kom ook nooit die kant op. Gelukkig kon Nanda je geruststellen.
    Maar ziet niemand, dat ze lijdt? Reikhalzend staat ze al weet niet hoe lang uit te kijken naar een vriendje. En waar is Dikkertje Dap als je hem nodig hebt om je een snoepje te geven.

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    zij/hij doet niets.

    @ Babbelegoegje,
    Maar vandaag ben ik er langs gereden met de auto met HteD.
    Ze staat er nog, alleen wat modder om haar heen omdat ze er aan het bouwen zijn, een kanaal, en dat kanaal lekt, soms staat het droog.
    Reikhalzend, daar zou je wel eens gelijk in kunnen ehbben een paar kilometer verderop is de dierentuin. Volgens mij heeft ze liever vriendjes dan een snoepje. Wat mij betreft vind ik zoiets ook wel dierenmishandeling, een dier alleen langs de kant van de weg zetten.

  9. Dus de dierentuin in Emmen heeft haar gedumpt, denk je? Uit de (vracht) auto gezet.
    Ik weet wel, dat er in Emmen wel meer van die houterige dieren staan/stonden. Ze is zelf met haar stijjve poten vast niet naar Klazinaveen gelopen. En ze houdt haar poot ook wel stijf, denk ik zo.

  10. Tjonge wat is ie groot. Je kan fijn langs z’n nek naar beneden roetsjen maar het laatste stuk val je waarschijnlijk te pletter 😦

  11. kitty zegt:

    Kunst is nooit nutteloos Appelvrouw. Al was het maar voor de kunstenaar 😉

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Ik heb ook geen idee wat er gebeurd is dat ze daar is komen te staan.

    @ Henk,
    Inderdaad groot, ik kom nog niet eens tot aan de knie!
    Je hebt gelijk, langs de nek roetsjen is levensgevaarlijk.
    Je snapt die kinderliedjes gewoonweg niet, valse voorlichting.

    @ Kitty,
    Maar die zien het het minst!

Geef een reactie

