Veel liever

De afspraak met de blogger heb ik afgemaild. Ik had er geen zin meer in.
Liever ga ik vanmiddag naar buiten, de wereld voelen,
van de milde herfstkou op mijn gezicht genieten,
en alle mooie kleuren en beelden door de laagstaande zon vangen op mijn netvlies.
Het is tenslotte maar een keer per jaar herfst.
Dus ik ga naar buiten.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Veel liever

  1. Nanda zegt:

    Klussen kan altijd nog…

  2. Fumelle zegt:

    Hoeveel liever dan lief kan men zich wensen.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Nanda,
    zo is het. Genieten gaat voor het werk (en de man).

    @ Fumelle,
    heel lief?

  4. Aad Verbaast zegt:

    Goed plan Appelvrouw! Trek wel een dikke jas aan, want anders krijg je naast de bubbeltjes billen ook nog eens kippenvel.

  5. reinejragolo zegt:

    Kan de klusjesman zijn werk niet veel beter doen als jij van de herfst geniet?

  6. ramireziblog zegt:

    Had ‘m lekker meegenomen.. 🙂

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    🙂 bedankt voor de tip.

    @ Reine,
    Het is wel waar dat een klusjesman beter kan klussen als ik niet in de buurt ben, maar…. dan doen ze het niet voor een stukje appelgebak hoor. Dan moeten er wel euro’s komen.

    @ Rami,
    Lekker meenemen?
    We moeten de zaken wel gescheiden houden, een klusser is een klusser, een masseur een masseur en een natuurgenieter is niet iemand die er met mij op uit gaat want ik ben graag alleen buiten.

  8. Verstandig besluit Appelvrouw. Vanochtend voor 10.00 uur zat ik al op de fiets en was het koud maar nu is het echt wel lekker buiten, mits je een dikke jas aantrekt

  9. kuifjesimon zegt:

    Houd je ook nog appeltaart over !!!

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Ik kleed me altijd dik aan, zo dik dat ik bijna niet kan bewegen dus dat komt wel goed.
    Voor mij begint de dag meestal pas na mijn middagslaapje, dan heb ik een beetje energie zonder alsmaar met de slaap in mijn hoofd te vechten.
    En dat is nu dus. Wordt een kort rondje, maar ik woon dan ook maar 300 meter van een natuurgebied af.

    @ Kuifjesimon,
    Ja bah! Dat komt me ook de neus uit! Ik neem wat mee voor de Schotse Hooglanders.
    Of de eendjes.

  11. broekstukken zegt:

    Een ongeklusthuis geeft mooie foto’s, toch?

  12. Appelvrouw zegt:

    Broekstukken,
    dat heb ik wel gezien bij Vroems, en bij Glaswerk in de badkamer.
    Zoveel hoeft hier niet geklust te worden.

  13. Selma zegt:

    Reageert de bewuste blogger hier ook?

  14. Appelvrouw zegt:

    Selma, dat is een indiscrete vraag.

  15. Selma zegt:

    Oeps, die vraag toch, de stouterd. Ik zal hem vanavond klop geven.

Geef een reactie

