Moet je dat wel doen met een blogger?

Morgen komt er een blogger bij me om te klussen, dat bood hij tenminste moedig aan.
Nou heb ik een nogal slechte ervaring met een helpende klus blogger die alles onder smeerde (behalve mij hoor) maar het is vast een slechte eigenschap om op 1 negatieve ervaring af te gaan.
Ik geef het een kans.
Alles wat ik zelf niet kan wil hij voor me doen.
Betaling in natura: koffie met een door mijzelf gebakken appeltaart.
Nou, daar kom ik dan toch makkelijk mee klaar want er ligt nog wel wat in de diepvries van vorige week.
Natuurlijk ga ik hem wel op de proef stellen met een prachtige lange lijst ditjes en datjes die al een jaar liggen te wachten op een mannenhand.
Die lijst heb ik hem gestuurd.
En toen krabbelde hij enigszins terug. Hij twijfelde of hij dat wel allemaal kan, was het niet een beetje te hoog gegrepen wat ik wil? Als hij dan niet goed kan klussen, wil hij me wel masseren, had hij als alternatief.
Nu moet ik natuurlijk oppassen, want dat vind ik heerlijk, mits goed gedaan natuurlijk en met olijfolie, want dat las ik bij Cornutus; dat is een verjongingskuur en dat kan ik goed gebruiken.
Maar ik loop groot risico dat hij er op zijn blog over schrijft, en als hij stiekem een foto maakt van mijn dikke bubbeltjes billen is mijn laatste stukje privacy wel geschonden.
Moet je dat eigenlijk wel doen, zo lijfelijk worden met een blogger?
Ik heb er geen ervaring mee.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Moet je dat wel doen met een blogger?

  1. reinejragolo zegt:

    Mocht je je schamen voor je bubbeltjesbillen dan doe je hem gewoon een blinddoek voor.

  2. kuifjesimon zegt:

    Ik doe alles met de franse slag, dus dat schiet ook niet op!

  3. Doe Maar zegt:

    En wat zijn de verdere afspraken hoe meer klusjes hij doet hoe meer natura……dan mag je er wel voor zorgen dat je genoeg appeltaart uit de vriezer haalt.

  4. EJW zegt:

    Als hij je wil masseren dan weet je het wel. De belangrijkste zaken blijven dan liggen.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Hoe bedenk je het, een geweldige uitkomst. Bedankt voor de tip.

    @ Kuifje,
    Dat zal wel bij jou.
    Gelukkig bood jij je ook niet aan.

    @ Doe Maar,
    Verdere afspraken maak ik nooit.

    @ EJW,
    Dat mag je wel zeggen…

  6. Denk ik ineens aan dat zinnetje uit Allo Allo: “May I klus you, Herr Flick?”

  7. Appelvrouw zegt:

    Ingrid,
    LOL
    Dat zal me een dagje worden morgen!

  8. Doe Maar zegt:

    Ik zou maar oppassen als ik jou was straks begint hij stiekum aan jou te klussen dus het wordt hij zijn ogen dicht tijdens het masseren en jij je ogen open.

  9. Appelvrouw zegt:

    Doe maar, Ik pas altijd op! Maar als hij dan begint te klussen aan mij hoop ik dat ik er beter uitkom, er valt nog genoeg aan me te verbeteren/af te werken.

  10. fliproodnat zegt:

    Mevrouw, u doet me denken aan mijn poes, voor wie ik strafwerk maakte omdat zij zelf niet schrijven kon.

  11. Geesje zegt:

    Gelukkig dat je het zelf stelt dan hoef ik tenminste niet ongevraagd te antwoorden. De bloggers die ik ken, inclusief mezelf, zijn nl opgeblazen olifanten. Uit op aandacht, lof en wonderolie.

    Het kan ook aan mij liggen, de herfst sterft me somber.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Flip,
    Daar is ook niets mis mee.

    @ Geesje,
    Ik behoor ook tot die groep.Maar ik begrijp dat ik het beter niet kan doen.
    En dat in de herfst!
    Ik wens je beterschap, de herfst wordt vanzelf opgevolgd door de winter. En 21 december vergaat de wereld, zeggen ze allemaal. Nog even volhouden dus.

  13. Geen advies Appelvrouw. Je leeft in een vrij land en een ieder heeft het recht zijn/haar eigen fouten te maken

  14. Aad Verbaast zegt:

    De stucadoors die zowel muren als bubbeltjes kunnen gladstrijken zijn dun gezaaid. Zeker onder bloggers.

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Zonder fouten word je niet wijs.Dus bedankt voor je advies 🙂

    @ Aad,
    Hm, en ik wilde hem nog wel afzeggen, nu breng je me aan het twijfelen.

  16. Nanda zegt:

    Waarom niet?

  17. Fumelle zegt:

    Men wil een bubbelbad en ook champagne is een graag geziene gast.
    Wat doet je vermoeden dat men geen goed ge-oliede bubbelbillen zou willen zien.

  18. Appelvrouw zegt:

    Nanda,
    voor je het weet ga je over de tong…:-)

  19. Appelvrouw zegt:

    Fumelle- Ik wil ze niet laten zien, of een ander ze wil zien heb ik me nooit afgevraagd.

  20. Mark zegt:

    Ach, je kunt altijd dreigen met een tegenblog natuurlijk 🙂

  21. Appelvrouw zegt:

    Mark, zo ben ik niet 😦
    anders zou het wel een goeie zijn…

Geef een reactie

