Een handige tool

Nu heb ik de oplossing voor alles.
Als ik hem niet goed had verstopt, net zoals het meeste goede gereedschap van Vroems omdat ik niet wil dat ManB ze gebruikt, dan had ik hem zelf direct kunnen gebruiken!

Alles wordt nu in orde gemaakt, de schuurklus, de binnenste buiten kast, én het laatje. Maar ook kan ik het vuil van de keukenkasten en de vloer schrapen. Ook geschikt om oude huidschilfers te verwijderen. Zelfs de bedmijten gaan er aan met deze handige tool.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Een handige tool

  1. olijfje zegt:

    He, wat ben je toch lekker bezig!

  2. Anoniem zegt:

    Zo zie je maar weer alle goede dingen komen langzaam en helemaal geen klusjes man meer nodig of toch wel ??

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Olijfje,
    Ja he! maar ik had liever dat een man dat voor me deed, ik hou van klussende mannen.

    @ Anoniem,
    Zonder man kan ik niet dus er is altijd een nodig.

  4. Letterzetter zegt:

    Tja, als man moet je in het zweet van je aanschijn de toekijkende vrouw bekoren…
    Stroopt de mouwen op, knoopt twee knoopjes van het shirt los, en met gespierde armen en golvend sixpack wordt het gereedschap ter hand genomen, heen-en-weer, op-en-neer, schuur-en-slijp, fijne zweetdruppeltje parelen op… Hé, niet doen mevrouw, och… ja, goed zo, daar..oeh… dat is een gevoelig plekje, en daaronder zit nóg iets, nog even mevrouw en we zijn klaar!
    Ooh, wat hebt u een mooi glad… kastje!

  5. kitty zegt:

    een ware feest-tool 🙂

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter!
    Jawel he, een mooi glad kastje heb ik, ik ben er ook zeer content mee.
    Maar met een eigen huis ben je nooit klaar en met andermans vrouw ook niet.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Zo zie je dat ik ook wel praktisch ingesteld kan zijn 🙂

  8. geesje zegt:

    Stof zijt gij, oh schamel stuk hout, en tot stof zult gij wederkeren.

  9. reinejragolo zegt:

    Blijf daar a.u.b. vanaf Appelvrouw.
    Alleen geschikt voor de vakman.

  10. Aad Verbaast zegt:

    Kun je er ook mee bellen?

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Geesje,
    dank voor het compliment.

    @ Reine,
    Ik ben ook een beetje vakvrouw hoor!
    We gaan niet overdrijven dat vakmannen de enige mensen zijn die iets kunnen.

    @ Aad,
    Nee.
    Dat kan met geen enkele tool.

  12. kuifjesimon zegt:

    hebbie daar geen app voor nodig ?

  13. Af en toe de lakens verschonen is ook funest voor de bedmijten 🙂

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Kuifjesimon,
    Nee hoor, dit is apploos.

    @ Henk,
    Is dat zo?
    Dan ga ik dat morgen meteen doen.

Geef een reactie

