Beweeg contact

Zoek je beweegmaatje hier. Stond met grote letters op mijn scherm.
Nou, dat is leuk, samen bewegen.
Ik zoek al jaren een sportmaatje omdat ik te dik ben (ja hoor, ik ben te D I K ) dus wie weet vind ik op internet wel iemand die bij mij thuis wil komen trainen, ik heb echt van alles. En af en toe kunnen we buiten steppen.

Uit de profielen van mensen die iemand zoeken blijkt dat ze allemaal willen wandelen, wandelen, wandelen, wandelen, wandelen, wandelen lange afstand, wandelen, hardlopen, zwemmen.
Oh… Dat kan ik allemaal niet. Nog verder zoeken.

Man, 50, fitness. Hoog niveau, 3 x per week, kan niet zonder.
Hm. Het is wel aantrekkelijk dat hij niet zonder kan, maar de tijd dat ik het 3x per week wilde ligt wel achter me.

Vrouw 44, fietsen. Gemiddeld niveau, 1x per week, voor gezelligheid.
Van bankje tot bankje, vermoed ik, met een plastic flesje limonade en maar gezellig doen onderweg, kakel kakel.

Vrouw 34. Fitness. Geen niveau. 3x per week. omdat het moet.
Zucht, die dag heeft ze net geen zin, ja het moet maar geen zin, dat wordt niets.
Dat is ook geen stimulans.

Man 49. Fietsen. Geen niveau. 1x per week, om af te vallen.
Dat zou mijn maatje kunnen worden! Want van 1x er week fietsen val je nog geen grammetje af.
Foto die hij me stuurt is een heel dikke besnorde man op een olifant. Dat gewiebel op zo’n beest lijkt me genoeg beweging voor hem. Maar het is echt geen gezicht, niet omdat ie dik is maar vanwege die snor. Ik hou niet van snorren.

Vrouw 43. Fietsen. Gemiddeld niveau. 1x per week. Om conditie te verbeteren.
Oei, 1x per week voor een betere conditie?
Ze stuurt ook een foto. Prachtige vrouw in veel te klein jurkje met een poes op schoot.
Die zou beter een winkelmaatje kunnen zoeken om zich aan te laten kleden.
Helaas hou ik niet van poezen, en nog minder van winkelen.

Man 52. Sportschool. Matig niveau. 3x per week. Omdat het gezond is.
Dat is erg traditioneel, 3x per week is gezond.
Ik krijg een foto van hem bij McDonalds gemaakt, met een traditioneel recept voor zijn neus.
Hij zou misschien beter een eetmaatje kunnen zoeken. Dan zou ik me direct kandidaat stellen!

Man 26. Zwemmen. Gemiddeld niveau. Kan niet zonder.
Ai… 26 en gemiddeld niveau, daar valt nog wel wat te verbeteren.
Maar ja, ik heb geen niveau en ben veel te oud voor hem.

Gehandicaptensport is misschien meer de plek waar ik iemand vinden kan.
Geen resultaat gevonden, er zijn geen gehandicapten die willen bewegen.
Gelukkig, ik hoef weer niets.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Beweeg contact

  1. Aad Verbaast zegt:

    Aan beweegredenen en afvalligen weer geen gebrek lees ik.
    Wat kan het leven toch soms heerlijk ontspannen zijn.

  2. Doe maar zegt:

    Toch lijkt het mij ook wel eens leuk om samen met je te bewegen hoe en welke kant op dat gaan we natuurlijk oveleggen

  3. Aad Verbaast zegt:

    N.B. Laat ik nou net deze tegenkomen. Misschien is dat wat voor je?
    http://www.flabber.nl/linkdump/video/how-to-pick-up-a-girl-at-the-gym-12967

  4. Geesje zegt:

    Langs deze onaangename weg wil ik je bedanken voor alle info die je hebt opgenomen in je blog.
    Als jij niets ziet in de man met de snor, wil ik hem graag. Samen op een olifant, het is toch de grootvader van de muizen maar dan minder beweeglijk, poept zachter en heeft in tegenstelling tot de muis een lekkere slurf. Mijn benen zullen zacht deinende luciferstokjes lijken in verhouding tot een olifantenpoot, de man met de snor zou me in een doosje willen doen en me bewware, heel goed bewware, wetende dat zijn geliefde olifant niet in een doosje is te proppen. En ik zou dan zeggen dat ik altijd al met een man op een olifant had willen sporten. Ik zou het op prijs stellen als je mijn gegevens aan hem wilt doorseinen misschien met een kleine aanbeveling erbij.
    Geesje Tuynman, St Oedenrode
    45 jaar, 93 kilo bij 1.92cm,
    06-00000000

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Ja, het leven is inderdaad s o m s heerlijk ontspannen!
    Het is te vergelijken met genieten, je moet het kunnen (zien en grijpen).

    en die link! 🙂
    Toen ik eerder op de sportschool kwam en bij de revalidatiegroep zat was het heel eenvoudig. Maar tussen de macho’s een stuk ingewikkelder want die zijn alleen maar bezig met hun uiterlijk!

    @ doe maar,
    Ik denk richting de kardingerplas om te zwemmen als we teveel zweten.dus wel graag je zwempak mee! (ik heb het niet zo op dat blote).

    @ Geesje,
    Wat zijt gij lang. Te lang voor een olifantenmeneer. Maar olifanten zijn geen mierenneukers, dat scheelt dan weer wel.

    Iemand die je in een doosje wil doen moet je uit de weg gaan.
    Je moet iemand hebben die je uit het doosje wil halen! Je vrijheid wil geven, vrijheid om bij hem te willen zijn. Ik heb je gegevens doorgemaild.

  6. francois15 zegt:

    Als lopen niet gaat en niemand wil fietsen moet je gewoon een andere sport kiezen, Grieks-Romeins worstelen bijvoorbeeld. Je kan dan een advertentie plaatsen: iets te dikke Appelvrouw zoekt man met afneembare snor om 3x per week Grieks-Romeins te worstelen

  7. Appelvrouw zegt:

    Francois,
    waarom heb ik dat zelf niet bedacht!
    Maar wat is Grieks Romijns worstelen?
    Zoiets als DIT? http://zurevla.nl/2009/01/29/vrouwen-worstelen/

  8. francois15 zegt:

    Nee, dit is geen Grieks-Romijns maar het is wel leuker

  9. reinejragolo zegt:

    Als je meer gaat bewegen gaat ook je eetlust omhoog.
    Het helpt al een stuk als je energiearme producten eet.
    Maar of dat smakelijk is?
    In ieder geval succes toegewenst.

  10. Hahaaaaa wat ben je weer heerlijk kritisch 🙂

    Ik ben een man van 51, 4 a 5 keer per week fitness, krachttraing & cardio.
    Je zal me gaan haten maar reken maar dat ik de kilo’s er bij jou afkrijg

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Nee bij mij werkt het andersom.
    Als ik meer beweeg heb ik minder zin in eten.
    Maar ik heb het niet over afvallen, daar begin ik niet aan want ik weet precies wat ik moet doen.

    @ Henk,
    Ja, stel je voor dat ik niet kritisch was, dan kon ik wel met iedereen gaan steppen!
    Ik had ooit een ‘meneer’ die mij flink onderhanden durfde te nemen, die kreeg er ook wat kilo’s bij mij af en ik haate hem niet! Zou hem graag nog eens een tijdje als mijn meneer willen.
    Want begeert worden maakt ook dat je mooier wilt zijn. Maar ja, praktijk… en haalbaarheid.
    Aangezien jij mij kennelijk 4 keer per week in de sportschool wilt opjagen, begin ik er niet aan. Ik zou maar moe worden.

  12. Letterzetter zegt:

    Er was eens een Appelvrouw in Grunnen
    die ging zwangerschapssporten in Bunne
    ze stapte dapper op het spoor
    ging er als een haas vandoor
    en werd toen Appelmoes in Euvelgunne.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Daar heb je heel wat letters gezet.
    Was het geen appeltaart?

Geef een reactie

