een Blogger op bezoek?

De kamer geurt naar appeltaart. Ik kan nog wel een dutje op de bank doen.
Om 8 uur stond ik op. Taart bakken, slagroomkloppen, stofzuigen.
Alles netjes?
Drie kwartier geslapen.
12 uur zou hij toch komen?
12.15 zet ik vast koffie.
12.30. Hij kan het vast niet vinden.
12.45. Of hadden we 13 uur afgesproken?
Ik had nog zo lekker een vol uur kunnen slapen. Dit gaat me straks parten spelen.
Het waait te hard om te gaan steppen. Maar we gaan, vind ik, hoe dan ook. Het is altijd al een droom van me geweest om te steppen met een blogger.
ManB is met zijn zwarte vriendin (laptop) naar zijn kamer vertrokken.
Is de zomertijd misschien afgelopen? Heb ik me in de dag vergist?
Hij zal toch wel komen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op een Blogger op bezoek?

  1. goodknight zegt:

    …sorry, ik heb me overslapen…
    …misschien kan je de taart invriezen…
    …let’s try it again…

  2. Appelvrouw zegt:

    Oh, suffie! Zelfs ik met mijn enorme slaapbehoefte verslaap me nooit, Goodknight.
    Maar ik ben zeer vergevingsgezind. We try ’t opnieuw.
    Je wilt toch geen ingevroren taart?

  3. kitty zegt:

    Hopelijk ben je toch gaan steppen?
    zwarte vriendin, haha.

  4. Appelvrouw zegt:

    Kitty, nee ik ben niet gaan steppen maar wel een uur gaan slapen nadat ManB en ik van de taart gegeten hadden.

  5. EJW zegt:

    Toen ik de straat uit stepte kreeg ik een lekke band. Toen ben ik maar een boekkie gaan lezen op de bank. Jammer, ik had net zo’n zin in steppen

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW, ja, zo komt mijn droom natuurlijk nooit uit!
    De een verslaapt zich, de ander mag niet weg van zijn vrouw, en weer iemand kan mij niet vinden, iemand werd zenuwachtig van me, en jij krijgt een lekke band. Had me dan gebeld! Ik heb twee kickbikes, dan had ik je kunnen halen want iedereen onder de 90 kilo mag daar van mij wel een keertje op.

  7. Aad Verbaast zegt:

    Ik heb gisteren meteen die hele stapel oud papier doorgeworsteld maar er zat echt geen uitnodiging bij! Zal wel weer aan tante Post gelegen hebben.

  8. kuifjesimon zegt:

    Ben teruggekeerd, te veel rotonde’s 😉

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Is het weer aan je neus voorbij gegaan?
    Volgende keer zet ik de uitnodiging hier op het blog.

    @ Kuifje,
    Ook dat kon er nog bij, voordeel van rotondes is dat je uren rond kunt rijden en toch dichtbij huis blijft. Ik ben er wel blij mee, hier zit net om de hoek de eerste al.
    Zijn bij jullie alleen maar rechte wegen met af en toe een kruispuntje?

  10. Doe maar zegt:

    Ik was niet uitgenodigd maar ben zo brutaal om mij zelf uit te nodigen want ik lees wel weer de rest heeft ook allemaal hun verhaal wel weer klaar.En jij ……weer niet gestept dit moet toch anders hoor

  11. Appelvrouw zegt:

    Doe maar,
    ja dat moet héél anders!

  12. Doe maar zegt:

    Ik ben zelf wel een voorstander van een tandem step je gaat dan beide de zelfde kant het zelfde tempo noem maar op en verliest elkaar niet uit oog.Het motto moet dan maar luiden samen steppen samen thuis.

  13. Appelvrouw zegt:

    Doe maar,
    nu stel je teveel eisen.
    Ik heb geen tandemstep, en zou het ook niet willen, is net zoiets als samen slapen (in hetzelfde bed!)

Geef een reactie

