Ode aan Fentanyl

Oh fentanyl
Een snuifje links,
een snuifje rechts is gedaan.
Oh fentanyl
Jij heerlijkheid,
vreugd’van mijn bestaan
Oh fentanyl
vrijheid in de fles,
Mijn pijnstiller van de dag
Oh fentanyl
Diep snuif ik u in
voor een tevreden glimlach.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Ode aan Fentanyl

  1. kitty zegt:

    Als u het zegt.
    Geloof ik U. 🙂

  2. Letterzetter zegt:

    Poeh… hier kun je ook een olifant mee omver krijgen, dus ik hoop dat je het niet vaak hoeft gebruiken. Beterschap!

  3. Ik heb zelfs geen aspirientje in huis.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Dat is goed.

    @ Letterzetter,
    Maar niet ieder mens is een olifant.

    @ Henk,
    Ik ook niet want dat helpt nergens tegen.

  5. EJW zegt:

    Ze maken het leven draaglijker maar dat is het dan ook. Bewondering hoe je met alles omgaat.

Geef een reactie

