Herfstmode-1- Bont

Bont mag al weer sinds 2010 (als het niet al langer is). Poezenbont lijkt me echt fijn, vooral als je het aait en het gaat spinnen, maar dat zal wel niet gebeuren. Helaas ben ik allergisch voor poezenharen.
Maar mijn meisjes niet, dus heb ik ze in het bont gestoken.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Herfstmode-1- Bont

  1. goodknight zegt:

    …’n bont gezelschap…

  2. fulpsvalstar zegt:

    maak het niet te……………

  3. Hopen maar voor jou dat er niet iemand van de partij voor de beesten aan de bel gaat trekken 🙂

  4. reinejragolo zegt:

    Het barst van de fretneks.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Goodknight,
    Zoals meiden die uitgaan.

    @ Fulps,
    Nee, niet te, gewoon voor het mooie.

    @ Henk,
    Zouden ze dat bij de koningin ook durven?
    Ik ben natuurlijk maar een kwetsbare eenling.

    @ Reine,
    Fretneks, daar heb ik nog niet van gehoord.
    Zolang het maar geen Aziatische katten zijn…

Geef een reactie

