De dame voor mijn deur

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op De dame voor mijn deur

  1. Letterzetter zegt:

    Zo, een gluurster… en ze doet ook nog aan gewichtheffen? Leuk gezelschap 🙂

  2. kuifjesimon zegt:

    Een gewichtige dame zo te zien.

  3. EJW zegt:

    Een beetje geamputeerd is ze wel

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Maar ik slaap keurig om het hoekje zodat ze me toch niet kan zien.
    Ze is familie van me he, altijd gezellig samen een gewichtje heffen. Al ben ik zelf nog niet verder dan 8 kilo.

    @ Kuifje,
    Zeer gewichtig!

    @ EJW,
    Geeft niet, meer heeft een mens niet nodig
    want men zegt toch dat alles tussen de oren zit.

  5. Wist niet dat je aan bodybuilding deed Appelvrouw

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk, ik vertel niet alles. Maar ik heb wel een halterstang en nog meer leuke speeltjes.

  7. galmiers zegt:

    Als knutsel-iriscopist vermoed ik leverproblemen.

    Hè getver, antwoord ik tòch. Het is hier gewoon niet leuk meer nu ik niet meer verboden ben.

  8. Appelvrouw zegt:

    Galmiers,
    Je reacties waren ook levendiger toen niemand mee kon lezen.
    Zal ik je maar weer blokkeren?

  9. galmiers zegt:

    Ik laat me natuurlijk niet zomaar een dilemma in mijn schoenen schuiven
    maar het is een overweging in je geweten waard.

  10. Appelvrouw zegt:

    Mijn geweten is stilgelegd. zolang ik je alleen op de rug hoef te zien is het gevaar niet al te groot.

  11. reinejragolo zegt:

    Is ze van de Jehova’s getuigen en weet ze niet dat je ook je klomp tussen de deur kunt zetten?

  12. kitty zegt:

    Niet pletten aub!

  13. joost tibosch sr zegt:

    Volgens mij zou op 12 oktober 2012 de wereld weer eens vergaan, En laat ik nou na 12.00 toch weer een dame voor de deur vinden. Zo zie je maar, ze houden ons alsmaar bezig..ze trekken zich niets aan van het einde van de wereld..die dames voor de deur!

  14. Aad Verbaast zegt:

    Haar imago heeft toch wel een deuk opgelopen zie ik.

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Waarschijnlijker is het dat ze getuige is mijn aan of uitkleed partijtjes.
    Denk jij trouwens dat deze dame een klomp draagt?

    @ Kitty,
    En dat is toch gebeurd.

    @ Joost,
    Zo gaat dat met vrouwen: ze wachten tot niemand er meer op bedacht is en dan overrompelen ze je.

    @ Aad,
    Dat gedeukte imago heeft ze opgelopen tijdens het gewichtheffen.

  16. Ze is toe aan een facelift!

Geef een reactie

